Fitness Seller

fok

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen

Ik zit met een vraag. Ik doe een test e kuur met tbol als kickstarter de eerste 4 weken.
Wat ik erbij wil vermelden is dat dit mijn eerste kuur is.

Ik kwam de eerste 3weken een goeie 9kilo bij. Wat ik erg verbazend vond. Maar na die 9kilo kom ik niets meer bij?? Ik blijf nu al een goeie week en paar dagen op het zelfde gewicht hangen, terwijl ik de eerste drie weken de lucht in schoot. Wat mij ook opviel was dat de test e snel begon te werken. Na 1 week had ik al acne en een beetje vochtophouding in het gezicht.
Maar hoe komt het nu net dat ik vanaf week 3 niets meer bij kom? Training en voeding zitten zeker oke dus daarover moet je je geen vragen stellen...


De eerste 3 weken kom je vooral vocht aan. Daarna stabiliseert zich dat en kan het vocht stilletjes gaan afnemen waardoor je op de weegschaal niets meer gaint maar je gaint wel.

Als je 60 kilo woog en 3500 kcals bent gaan eten dan zal je ondertussen wel wat vet hebben gegaint ook. Zelfs met gear.

ik zou echt niet nog meer gaan eten als ik van jou was.
 
Amai wat een rijke kennis van informatie hier over voeding en training voor die gast die gewoon raad vroeg! Het enigste dat die hier krijgt is een hoop verwijten naar zijn kop. Dan nog al die dt fouten die er bij zitten kun je echt wel concluderen dat we hier te maken hebben met het niveau van een plons de gekke kikker. :-)
 
Als je een goede kennis hebt over voeding en training op je twintigste dan heb je totaal nog geen anabolen nodig. Je kunt dan nog jaren groeien door de voeding en trainingen. Anabolen zijn geen snoepjes en als je al begint te kuren op je twintigste dan verneuk je niet je tijd, maar eerder je lever en weet ik nog allemaal. Ik ken er genoeg die op hun twintigste begonnen zijn met kuren en die zijn nu rond hun 50 ste en lever volledig verneukt. Daarom raad ik mensen aan om pas te beginnen met anabolen als ze al een heel deel massa hebben opgebouwd met goede voeding en training.

Injectables zijn over het algemeen geen eens hepatoxisch dus dat waren zeker alcoholisten ofzo.

Post nou eens pic van je fysiek waar je 10 jaar lang voor geknald hebt. Incl. 1 kuur.
 
Injectables zijn over het algemeen geen eens hepatoxisch dus dat waren zeker alcoholisten ofzo

Dus je denkt echt dat het snoepgoed is!
Leuke kennis dat je bezit over anabolen. :-)

Post nou eens pic van je fysiek waar je 10 jaar lang voor geknald hebt. Incl. 1 kuur.

Moet ik mij gaan bewijzen met een foto zodat jij mij serieus zou nemen?? Lol, ik lig strike hier. :-) Ik train niet voor een ander zijn mooie ogen, maar voor mezelf.

Je doet vast ook aan ego training! :-)
 
Moet ik mij gaan bewijzen met een foto zodat jij mij serieus zou nemen?? Lol, ik lig strike hier. :-) Ik train niet voor een ander zijn mooie ogen, maar voor mezelf.

Je doet vast ook aan ego training! :-)

Zou wel wedstrijd willen doen ja..
Maar nee daar was het niet voor, gewoon benieuwd naar je fysiek. Serieus nemen doe ik jou sowieso niet. Daar heb je al teveel bs voor rondbazuint.
 
Maybe time voor een slotje ?


Ging al nergens over maar nu word het helemaal zinloos.

:slotje:
 
Zou wel wedstrijd willen doen ja..
Maar nee daar was het niet voor, gewoon benieuwd naar je fysiek. Serieus nemen doe ik jou sowieso niet. Daar heb je al teveel bs voor rondbazuint.

Ga elders je ego strelen met je wedstrijdje! Vind het gewoon wat zielig van je dat je via fotootjes wisselen wat respect wilt winnen!

Mijn respect zul je niet krijgen als je anabolen aanprijst op een forum, voor gasten die nog groen zijn achter hun oren. Het is niet omdat jij je al hebt volgestompt met rommel vanaf je twintigste dat een ander dat ook moet gaan doen he. Maar bon, tis duidelijk dat jij ook niet in de voorste rij stond toen het verstand werd uitgedeeld. ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ga elders je ego strelen met je wedstrijdje! Vind het gewoon wat zielig van je dat je via fotootjes wisselen wat respect wilt winnen!

Mijn respect zul je niet krijgen als je anabolen aanprijst op een forum voor gasten die nog groen zijn achter hun oren. Het is niet omdat jij je al hebt volgestompt met rommel vanaf je twintigste dat een ander dat ook moet gaan doen he. Maar bon, tis duidelijk dat jij ook niet in de voorste rij stond toen het verstand werd uitgedeeld. ;-)

Zucht..
Waarom begin je elke keer ergens anders over?
Het gaat erom dat als jij iemand advies geeft je dat wel juist moet doen.
Zeggen dat cardio slecht is voor een ecto en dat gear niks helpt voor iemand tussen de 20 en 30 is gewoon dikke bs.
Als iemand over al algemeen niet aankomt moet die gewoon meer eten. Punt.
Daar is alles mee gezegd.

Ts is wss er vochtig nu. Vocht trekt langzaam weg en hij pakt er vvm voor terug. Daarom blijft gewicht hetzelfde. Is ook geen raketwetenschap.
 
: 92781"]Zucht..
Waarom begin je elke keer ergens anders over?
Het gaat erom dat als jij iemand advies geeft je dat wel juist moet doen.
Zeggen dat cardio slecht is voor een ecto en dat gear niks helpt voor iemand tussen de 20 en 30 is gewoon dikke bs.
Als iemand over al algemeen niet aankomt moet die gewoon meer eten. Punt.
Daar is alles mee gezegd.

Ts is wss er vochtig nu. Vocht trekt langzaam weg en hij pakt er vvm voor terug. Daarom blijft gewicht hetzelfde. Is ook geen raketwetenschap.[/QUOTE]

Cardio is zeker goed, maar aangezien we hier te maken hebben met een ectomorph type die massa wilt pakken ben ik van mening dat het beter is dat hij geen cardio doet. Wat als hij nog meer gaat afvallen door zijn cardio??? Ga je dan zeggen tegen hem van,... stoemp er nog maar een extra 500 of 1000 cal per dag bij. Straks moet die al 4500 of 5000 cal gaan frette om toch maar paar kilo's te pakken. Het gaat al moeilijk genoeg zijn zonder die cardio voor hem. Hij moet eerst zien dat hij voor zijn lengte 80 kilo weegt en dan kan hij eventueel paar keer de week wat cardio doen.

Jij zegt als iemand over het algemeen niet meer bijkomt dan moet die gewoon meer eten. Akkoord, maar dat geldt niet voor iedereen. Elk lichaam is anders en als je je natuurlijke potentie er volledig hebt uitgehaald en met voeding niet meer kunt groeien buiten wat buikvet, dan ben ik wel voorstander van anabolen, vermits goede opvolging van de bloedwaardes etc.
 
Ecto, endo whatever.. Als iemand wilt aankomen moet die meer eten. Als degene cardio erbij doet ligt alleen zijn onderhoud wat hoger dus moet die nog meer eten. Wat is nou 3500kcal man? Ik eet als ik me ff flink laat gaan zo 8000kcal weg. Heerlijk!

Net zei je nog dat kuren niet helpt voor iemand die tussen de 20 en 30 is. En als iemand wilt kuren die eerst 10 jaar natty moet trainen...

Pls slotje !!
 
Ecto, endo whatever.. Als iemand wilt aankomen moet die meer eten. Als degene cardio erbij doet ligt alleen zijn onderhoud wat hoger dus moet die nog meer eten. Wat is nou 3500kcal man? Ik eet als ik me ff flink laat gaan zo 8000kcal weg. Heerlijk!

Net zei je nog dat kuren niet helpt voor iemand die tussen de 20 en 30 is. En als iemand wilt kuren die eerst 10 jaar natty moet trainen...

Pls slotje !!


Dringend slotje!!!

Heel diepe zucht!!

WTF nooit meegemaakt!
 
Ecto, endo whatever.. Wat is nou 3500kcal man? Ik eet als ik me ff flink laat gaan zo 8000kcal weg.


Nouw, 8000 cal maar??? Wat ben jij voor een mietje. Zit rond de 11.000 cal en dan heb ik nog vaak honger. :-)
 
Ben 1m75
Van 60kg naar 69 gegaan, daarna blijven hangen.
Ik had mijn kcal al verhoogd naar 3500 voor de kuur. Ik zal vanaf nu 4000kcal eten

Ik vind je echt een mongool
Je was maar 60 kg en gaat al kuren :roflol:
 
Training en voeding zitten zeker oke dus daarover moet je je geen vragen stellen...

Dit stukje las ik vanochtend weer en ging helemaal stuk.

Ben er nu toch wel zeker van dat deze guy of zal ik zeggen smurf een troll moet zijn:haha:

Een trollensmurf:windup:
 
Ik vind je echt een mongool
Je was maar 60 kg en gaat al kuren :roflol:

En dan de beweringen:

"Niet vragen want met voeding zit het goed"
"Het is GS en echt niet fake"
"4000 kcal per dag"

Typische uitspraken van een beginner die de materie niet helemaal begrijpt :roflol:
 
En dan de beweringen:

"Niet vragen want met voeding zit het goed"
"Het is GS en echt niet fake"
"4000 kcal per dag"

Typische uitspraken van een beginner die de materie niet helemaal begrijpt :roflol:

een lesje cutten zou anders ook wel handig zijn voor je
 
Lol, veel vrome bedweters hier die slechts wat roepen en tieren, maar de kennis missen om die gast verder te helpen.

Ik vind het al knap van hem dat hij zijn best probeert te doen om naar oplossingen te zoeken naar zijn gewichtsprobleem, ook al vind ik dat anabolen gebruiken in zijn geval overbodig is op zijn leeftijd. Geef die gast goede raad en ben ervan overtuigd dat hij het opvolgt.
 
Lol, veel vrome bedweters hier die slechts wat roepen en tieren, maar de kennis missen om die gast verder te helpen.

Ik vind het al knap van hem dat hij zijn best probeert te doen om naar oplossingen te zoeken naar zijn gewichtsprobleem, ook al vind ik dat anabolen gebruiken in zijn geval overbodig is op zijn leeftijd. Geef die gast goede raad en ben ervan overtuigd dat hij het opvolgt.
Hij moet eten simpel zat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven