Knuppeltje
Cool Novice
- Lid geworden
- 25 feb 2016
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 8%
Wat een trieste kneus ben jij. Kun je de discussie niet winnen en ga je als klein kut kind gedragen.
Discussie niet winnen
Wat een trieste kneus ben jij. Kun je de discussie niet winnen en ga je als klein kut kind gedragen.
Om 5 uur 's morgens vlug ingetoetst terwijl ik ontbijt nam. Kan gebeuren, maar je weet wat ik bedoel. Niet hoe je het schrijft maar wat je schrijft. Daar gaat het over.Lees je eigen reactie hier is voor je oordeelt over een ander! Uwe zinsbouw is ook niet wat het moet zijn he. ;-)
Nog zo'n idiote opmerking. Hoe oud ben jij eigenlijk?Duw jij nu maar wat spuiten in uw kont zodat je wat massa pakt want straks knack je nog in twee aan die baar.![]()
t' Zijn altijd diegenen die een grote muil hebben wanneer ze anoniem achter hun computer zitten, die een veel minder grote bek hebben wanneer ze voor die persoon zouden staan. Waar woon jij eigenlijk? Of durf je dat ook niet zeggen.Discussie niet winnenWie kan hier de discussie niet winnen dat ze hem moeten komen helpen als een klein kut kindje dat zijn mama niet kan missen.
Ik denk dat jij niemand kent die in zich in die situatie bevindt. Jij lult gewoon maar wat.Ik ken er genoeg die op hun twintigste begonnen zijn met kuren en die zijn nu rond hun 50 ste en lever volledig verneukt.
Om 5 uur 's morgens vlug ingetoetst terwijl ik ontbijt nam. Kan gebeuren, maar je weet wat ik bedoel. Niet hoe je het schrijft maar wat je schrijft. Daar gaat het over.
Nog zo'n idiote opmerking. Hoe oud ben jij eigenlijk?
Discussie niet winnenWie kan hier de discussie niet winnen dat ze hem moeten komen helpen als een klein kut kindje dat zijn mama niet kan missen.
Jij hebt echt issues man...![]()
Ik denk dat jij niemand kent die in zich in die situatie bevindt. Jij lult gewoon maar wat.
t' Zijn altijd diegenen die een grote muil hebben wanneer ze anoniem achter hun computer zitten, die een veel minder grote bek hebben wanneer ze voor die persoon zouden staan. Waar woon jij eigenlijk? Of durf je dat ook niet zeggen.
Zijn nu al best veel mensen die denken dat er iets mis is met je. Misschien toch eens naar jezelf kijken?
Ik dreig helemaal niet maar ik vind als je mensen begint uit te kafferen, moet je ook maar durven zeggen wie je bent en niet anoniem blijven. Je hebt al drie mensen zitten beledigen (en dan heb ik het niet over mij, wat je tegen mij zei over die zinsbouw was juist) en die mogen toch weten wie die gast is met zijn grote muil. Vooral omdat ik er zeker van ben dat je zit te liegen wat 10 jaar trainen betreft en dat gelul over verschillende gasten van 50 die je kent met leverproblemen.Lol, tja, als ze voelen dat ze zelf met wat volk de discussie niet kunnen winnen dan begint het dreigen meestal he. Typisch voor mensen met beetje spieren maar geen hersenen.
Ik woon 2 straten verder bij jou dus we komen elkaar vroeg of laat nog is tegen.
Volgens mij kan jij het woord respect beter gaan Google....
Ik dreig helemaal niet maar ik vind als je mensen begint uit te kafferen, moet je ook maar durven zeggen wie je bent en niet anoniem blijven. Je hebt al drie mensen zitten beledigen (en dan heb ik het niet over mij, wat je tegen mij zei over die zinsbouw was juist) en die mogen toch weten wie die gast is met zijn grote muil. Vooral omdat ik er zeker van ben dat je zit te liegen wat 10 jaar trainen betreft en dat gelul over verschillende gasten van 50 die je kent met leverproblemen.
Ben jij toevallig rapper sjors ?
Nu ben je jezelf echt belachelijk aan het maken. Nu mag je daar nog eens een kinderachtige opmerking op geven en mag je daarmee het laatste woord hebben en verder in je wereldje van fantasie en leugentjes verder leven.Ok jijj wil dus kinderachtig blijven verder doen!! U vraagt wij draaien!
Nee, ben ni rapper sjos, maar inspector morse die u en ... hier draaiende heeft gehouden om u IP te weten te komen.![]()
Nu ben je jezelf echt belachelijk aan het maken. Nu mag je daar nog eens een kinderachtige opmerking op geven en mag je daarmee het laatste woord hebben en verder in je wereldje van fantasie en leugentjes verder leven.