MuscleMeat

Peiling Forum chick 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Peiling Peiling Wie vind jij de forum chick van 2019?

• Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .
Heb je een idee hoe dat kan? Ik kan overal poepen

'Een grote boodschap doen terwijl je nieuwe partner in de aangrenzende kamer zit: voor sommigen is het een echte no-go. Zo durft vier procent pas na zes tot twaalf maanden relatie in hetzelfde huis te poepen en doet achttien procent dat na een jaar nog steeds niet.
Veel mensen wachten minder lang. Bij 35 procent van de mensen is de klus al binnen twee weken relatie geklaard. Zestien procent wacht twee tot vier weken. Dat blijkt uit onderzoek van Lexa.nl onder ruim 1.200 mannen en vrouwen tussen de 18 en 50 jaar.

....

Dat sommige mensen na een jaar relatie nog niet in hetzelfde huis durven te poepen, verbaast de relatiecoach. "Waarom is het niet veilig genoeg als je in een andere ruimte op het toilet zit? Poepen is iets natuurlijks, niet om je voor te schamen. Als je dat niet durft, wordt het misschien tijd om aan die angst te werken."

'Een grote boodschap doen terwijl je nieuwe partner in de aangrenzende kamer zit: voor sommigen is het een echte no-go. Zo durft vier procent pas na zes tot twaalf maanden relatie in hetzelfde huis te poepen en doet achttien procent dat na een jaar nog steeds niet.
Veel mensen wachten minder lang. Bij 35 procent van de mensen is de klus al binnen twee weken relatie geklaard. Zestien procent wacht twee tot vier weken. Dat blijkt uit onderzoek van Lexa.nl onder ruim 1.200 mannen en vrouwen tussen de 18 en 50 jaar.

....

Dat sommige mensen na een jaar relatie nog niet in hetzelfde huis durven te poepen, verbaast de relatiecoach. "Waarom is het niet veilig genoeg als je in een andere ruimte op het toilet zit? Poepen is iets natuurlijks, niet om je voor te schamen. Als je dat niet durft, wordt het misschien tijd om aan die angst te werken."
Heeft dus te maken met vertrouwen, hoe snel poep jij op een onbekende plek?

....

ik. Kak wel is op de bril.. shit happends

Mooie meisjes poepen niet zeggen ze toch altijd. Nou blijkbaar liegen ze

Mooie meisjes poepen regenbogen

En dan poep je de rest van de vakantie niet? Dat heeft mijn moeder ook

OH je wilt echt een volledig schema? Het ligt eraan hoe lang ik blijf, of ik alcohol heb gedronken en hoeveel ik van m'n normale voeding ben afgeweken.

Met facebook op de plee. :D dat wordt wat. :roflol:
Nee nee, met BB forum:roflol:

Wanneer je vriendin een belg is en je ondertussen een heel ander beeld hebt bij poepen...

Terug
Naar boven