XXL Nutrition

Peiling Forum chick 2019: Finale stemronde (Gesponsord door XXL Nutrition, Musclemeat, Fitness Seller en Peter Bond)

Peiling Peiling Wie vind jij de forum chick van 2019?

• Totaal stemmers
    82
  • Peiling gesloten .
Goede discussie wel. Heeft er al iemand gewonnen?

Ik moet zeggen dat alle vrouwen er leuk uitzien en ik het dicht bij elkaar vind liggen. Het zit 'm dan in de kleine dingen.

Is er eindelijk jaloezie tussen de dames, vraag mij dat af, Mss in stilte wel ja

Ik moet zeggen dat alle vrouwen er leuk uitzien en ik het dicht bij elkaar vind liggen. Het zit 'm dan in de kleine dingen.

Precies dit eigenlijk, het gaat dan gewoon over wie er goed binnen je persoonlijke voorkeuren past en voor mij was Luus daar een van.
Mijn eerste keus was dan wel cringy

Best spannend hier trouwens!:rocker2:

Eindelijk kunnen ze al overgaan naar de tweede ronde, denk niet dat het nog veel zal veranderen de komende twee dagen

Is er eindelijk jaloezie tussen de dames, vraag mij dat af, Mss in stilte wel ja

Niet alle vrouwen gunnen elkaar het daglicht niet. Ik denk dat iedereen die hier actief is zichzelf al dubbel en dwars bewezen heeft en dat we er meer aan hebben elkaar te ondersteunen en helpen waar mogelijk dan als een jaloerse ex elkaar te misgunnen.

Niet alle vrouwen gunnen elkaar het daglicht niet. Ik denk dat iedereen die hier actief is zichzelf al dubbel en dwars bewezen heeft en dat we er meer aan hebben elkaar te ondersteunen en helpen waar mogelijk dan als een jaloerse ex elkaar te misgunnen.
Idd, heb je gelijk in...ze komen hier voor hetzelfde doel BB. Had de lijn meer getrokken in het algemeen, dagdagelijks leven... verkeerd van mij.

Zeenius:heart:

Terug
Naar boven