- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Graag gedaan, mocht je meer willen weten hoor ik het wel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De aanhouder wint. Het is immers een sport van de lange adem.
Ok, als jullie dan weer verder gaan met jullie scatologische voorkeuren dan kijk ik de 7e wel eeerDe aanhouder wint. Het is immers een sport van de lange adem.

Welkom terug

Dan wordt het toch al geen volledige afgang
!Dan wordt het toch al geen volledige afgang
!
Welcome back Thuggie!

Daar doelde ik niet op.Ok, als jullie dan weer verder gaan met jullie scatologische voorkeuren dan kijk ik de 7e wel eeer![]()
Ik moet zeggen dat alle vrouwen er leuk uitzien en ik het dicht bij elkaar vind liggen. Het zit 'm dan in de kleine dingen.
Beiden toppertjes!Precies dit eigenlijk, het gaat dan gewoon over wie er goed binnen je persoonlijke voorkeuren past en voor mij was Luus daar een van.
Mijn eerste keus was dan wel cringy

Is er eindelijk jaloezie tussen de dames, vraag mij dat af, Mss in stilte wel ja
Idd, heb je gelijk in...ze komen hier voor hetzelfde doel BB. Had de lijn meer getrokken in het algemeen, dagdagelijks leven... verkeerd van mij.Niet alle vrouwen gunnen elkaar het daglicht niet. Ik denk dat iedereen die hier actief is zichzelf al dubbel en dwars bewezen heeft en dat we er meer aan hebben elkaar te ondersteunen en helpen waar mogelijk dan als een jaloerse ex elkaar te misgunnen.