- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dan moet ik toch eens serieus gaan trainen.
Of gewoon op andere doseringen gaan kuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet ik toch eens serieus gaan trainen.
@Joostb_2000 : niet negatief naar jou, jij was m'n eerste keus toch!Als ik @Joostb_2000 niet had genomineerd, had ik @wesleyb8 wel gedaan. Heeft een streeffysiek i.m.o.

Val me niet lastig, joh.
.Nee, die eer is aan mij.Maar ik ben in 1 adem genoemd met @Kathlinoo , betekent dit dat ik met haar mag daten![]()

Eindelijk aan de tren dusDan moet ik toch eens serieus gaan trainen.
Of gewoon op andere doseringen gaan kuren.

Alleen via Facebook,Mogen er stemmen geronseld worden? #ikvraagditvooreenvriend

Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.Mogen er stemmen geronseld worden? #ikvraagditvooreenvriend
Valt @Galen pijpen daar ook onder?Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.
Alweer?
Oeh...Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.

Forum members die actief zijn vragen of ze op jou willen stemmen mag dat? Of is het vragen alleen al een diskwalificatie?Ik zal streng toezien op een eerlijke stemming. Indien iemand op een oneerlijke wijze stemmen binnenhaalt volgt er onmiddellijke diskwalificatie en nog verdere sancties.
Ja, maar niet voor de chicks

Ik ben een zeikwijf, telt dat ook?