- Waardering
- 7.449
Ik nomineer het lid van Sjors en dat van Arminius.Je kunt één vrouwelijk lid en één mannelijk lid nomineren om deel te nemen aan deze contest.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik nomineer het lid van Sjors en dat van Arminius.Je kunt één vrouwelijk lid en één mannelijk lid nomineren om deel te nemen aan deze contest.
Hier is het de bedoeling om eens niet enkel op het fysiek te richten maar op het totaalpakket zeg maar.
Het karakter kan ook iemand mooi maken![]()
Bij deze nomineer ik @Skatermarvin maar alleen als iemand anders dan @Nomen Nescio wilt nomineren...Dat @Skatermarvin niet genomineerd werd verbaast me.
Het is dat ik @chrash al nomineerde, anders had Marv mijn nominatie gekregen
Bij deze nomineer ik @Skatermarvin maar alleen als iemand anders dan @Nomen Nescio wilt nomineren...

Jou misschien?
Eerste goede grap van dit jaar. Gefeli!

Dankjewel! Dat ik een goede grap maak is net als een schrikkeljaar, gebeurd eens in de 4 jaar

Gaat dat zo makkelijk tegenwoordig

Was alleen om de lijst uit te breiden
Jouw naam was al vaker genoemd, maar mijn hart zal altijd bij jou liggen
Laat maar, vond annie's nominatie toch leukerWas alleen om de lijst uit te breidenJouw naam was al vaker genoemd, maar mijn hart zal altijd bij jou liggen
![]()

Beauty & brains?Hier is het de bedoeling om eens niet enkel op het fysiek te richten maar op het totaalpakket zeg maar.
watnou jonge, daar is deze hele battle om te doen