AndroidHealthClinic

Forum records jeugd (18-)

zie niet echt een voordeel van een belt bij BP.
Heb ook nog niet zo gek veel verstand van PL dus mss dat een van ed PL gerichte mannen in dit topic wel kunnen feedbacken ;)

rauwe benchpress? of met powersuites en belt ect.

Rauw.

Imo met benchshirt drukt iedereen een stuk meer dan normaal. Maar ik ziet het nut niet van onder de 18 jaar een beetje met bench shirt te gaan drukken....

Belt bij bankdrukken stel ik me grote vragen bij :P. Zal we een ondersteunende functie hebben , veel kans dat een belt niet veel bijdoet aan je prestaties , eerder voorkomt het blessures.

• Topic Starter Topic Starter
ALs het bij een bond zou zijn is het denk ik gewoon me tsuits aan hoor, die zijn meestal gewoon allowed om te gebruiken. Alleen zou 135 met suit wel verdacht laag zijn :D

Bij ons staat er niemand van te kijken dat je deadlift bor of squat aangezien onze oprichter van de gym zelf ook bodybuilder was :)

Rauw.

Imo met benchshirt drukt iedereen een stuk meer dan normaal. Maar ik ziet het nut niet van onder de 18 jaar een beetje met bench shirt te gaan drukken....

Belt bij bankdrukken stel ik me grote vragen bij :P. Zal we een ondersteunende functie hebben , veel kans dat een belt niet veel bijdoet aan je prestaties , eerder voorkomt het blessures.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hhhm grote enge smiley wat zou dat toch betekenen?!

Tijd voor een verbetering :)

squat: 120kg

Mijn squat mag je verhogen naar 155.

Totaal wordt dan 475.

@ Jeffa

Nice deadlift man!

Ik hoop deze maand de 160 ook nog te halen.

ahha dus deadlift hoeft niet stiff legged! mijn 130 is stiff

Laatst bewerkt:
Ik had 160 bijna, kwam net over mijn knieën en toen kon ik niet meer. Komende weken weer wat om te doen.

@spencer

jaah en toen hing heel je eelt er af :p
ik kom zelf nog niet over de 140.. nog ff trainen :D

Verhoog mijn deadlift maar naar 140 kg :)

Squat is nu 4x100 , niet dat het zoveel verbetering is. Maar het gaat goed vooruit :)

Deadlift pak ik volgende week zeker de 150.

Een weightdivision zou best handig zijn. :D (eerder waarschijnlijk gezegd)
Anders maken we gewoon voor 1-69kg, 70-89kg, 90-100kg+.

Een weightdivision zou best handig zijn. :D (eerder waarschijnlijk gezegd)
Anders maken we gewoon voor 1-69kg, 70-89kg, 90-100kg+.

is al vermeld , maar dan zit je nog met een lengtesectie ook :P , mss naast iedere naam de lengte en gewicht vermelden , maar das imo veel werk voor de topicstarter ..

wtf heeft lengte er nu mee te maken? bij de olympische lifters gaan ze toch ook geen klasses op lengte maken :roflol:

wtf heeft lengte er nu mee te maken? bij de olympische lifters gaan ze toch ook geen klasses op lengte maken :roflol:

Het gaat hier toch ook niet om olympische lifters? Het blijft bodybuilding. Als je een lengte hebt dan kan je ook een schatting maken. Iemand van 1.85 met 100 kg is lang niet hetzelfde als iemand die 2m is met 100kg...

Als je het over puur powerliften hebt dan maakt lengte idd niet uit maar dit is en blijft een BODYBUILDING forum..

Terug
Naar boven