XXL Nutrition

Forum records jeugd (18-)

Bezoekers in dit topic

die van 1.75kg met 100kg 25% zal meer pressen, suatten, liften dan die van 60 op 8%. end of fking story
Maar de 60KG guy ziet er wel beter uit, doet meer, zit lekkerder in zijn vel. Uiteindelijk is hij degene die het laatste lacht.
 
Maar de 60KG guy ziet er wel beter uit, doet meer, zit lekkerder in zijn vel. Uiteindelijk is hij degene die het laatste lacht.
dat weet je niet zeker, die kerel van 100kg 25% kan zich zelfs beter in zijn vel voelen da die van 60kg op 8% hangt af van je doelen.
 
Daarbij wel zeggende dat diegene van 60 kg, 1.55 kan zijn, met een bf van 8%, en dus veel VVM. EN die van 100 kg, kan 1.75 zijn, met een bf van 25%.
Rara wie sterker zal zijn.

Het is een extreem voorbeeld. Maar iemand die kleiner is , kortere armen , zal al snel beter bankdrukken.

Mrjah het is gewoon hoe je het bekijkt. Ik snap jullie wel dat het hier puur om kracht gaat. Maar dan doet gewicht er imo ook niet toe... . Ik ben eerder nieuwsgierig naar de fysieken achter de gewichten en dan doet gewicht lengte en vp% er wel toe. Foto's , filmpjes , hoe meer hoe liever. Want zeker weten zitten er een hoop kerels bij die die getallen in het echt nooit drukken.
 
dat weet je niet zeker, die kerel van 100kg 25% kan zich zelfs beter in zijn vel voelen da die van 60kg op 8% hangt af van je doelen.

Meer nken zal die wss toch niet doen :P
 
dat weet je niet zeker, die kerel van 100kg 25% kan zich zelfs beter in zijn vel voelen da die van 60kg op 8% hangt af van je doelen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die van 1.75kg met 100kg 25% zal meer pressen, suatten, liften dan die van 60 op 8%. end of fking story

Als jij mocht kiezen , welke zou je pakken?
 
Als jij mocht kiezen , welke zou je pakken?
Als bb zou ik die vn 60kg nemen(alhoewel dat een belachelijk laag gewicht is maar goed). als PLer zou ik die van 100kg kiezen...
waarom? omdat het als PL geen **** uitmaakt of je wat vet hebt of niet, diet topic gaat om kracht en niet om uitzicht. Dus stop met dat gejank over lengtes want dat maakt echt geen **** uit bij PL of elke andere gevechtssport, gewicht(klasses) wél!
 
dus stop met dat gejank over lengtes want dat maakt echt geen **** uit bij pl of elke andere gevechtssport, gewicht(klasses) wél!
+1!
 
nutteloos om lengte etc. mee te nemen :P
gaat om kracht niet om shape
 
stats:
bench press: 100kg
Deadlift: 187.5kg
squat: 155kg

totaal: 442.5kg
 
je mag me van de lijst afhalen. ben van van het weekend 18 geworden.
 
Das leuk nieuws voor ons :p
Alsnog proficiat ;)
 
hahaha

dankejwel :D
 
sorry mijn internet flipte en maakte een dubbel post:S
 
je mag me van de lijst afhalen. ben van van het weekend 18 geworden.
Gz man. Wanneer ga je beginnen met lessen? Ben vandaag begonnen en jezus dat is nog aardig pittig ;)
 
dankje, ik wil pas na de zomer beginnen. want ik ga toch op vakantie en de rijscholen zijn vaak in de zomer een tijdje dicht, dus na de zomer ben je onveilig op de straten van oost-gelderland.

ik laat me geheel verrassen in de auto, ik kan goed fietsen zou het helpen? ;):rolleyes:
 
15jaar

108 kg deadllift
64 kg bench press
82 kg squat
 
Alles is weer up 2 date
 
Misschien ook een wilks score?
 
Back
Naar boven