MuscleMeat

Forum records jeugd (18-) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Noem je mij nou een leugenaar?

tot dat je het bewezen heb, komt het daar wel op neer....

ik vind het ongeloofwaardig, maar als jij het kan bewijzen door middel van een filmpje. dan zal ik niet langer aan je twijfelen...

ik vind het bijzonder veel kilo's voor 17 jaar...

btw no offence

ik wacht met smart op je filmpjes:)
 
tot dat je het bewezen heb, komt het daar wel op neer....

ik vind het ongeloofwaardig, maar als jij het kan bewijzen door middel van een filmpje. dan zal ik niet langer aan je twijfelen...

ik vind het bijzonder veel kilo's voor 17 jaar...

btw no offence

ik wacht met smart op je filmpjes:)

Als je ff boven je leest zie je waarom die nog niet komen. En als je me niet gelooft vraag je maar wat rond op het forum.
 
Haha, hij suggereert dat je liegt, inderdaad. Waar train jij ergens? Heb je geen interesse in strongman? ;)

Volgend jaar in groningen;) Mijn passie ligt bij bodybuilding, maar een fijn fysiek gaat voor mij hand in hand met brute kracht. Train een beetje allebij;)
 
Hang er vanaf wat je traint, BB of PL ;)

bb natuurlijk!

zie die beren met powerlifting wedstrijden, kan je niet vergelijken met bodybuilders
 
bb natuurlijk!

zie die beren met powerlifting wedstrijden, kan je niet vergelijken met bodybuilders
Ik bedoelde dat je niet weet waarvoor hij traint, hij kan evengoed PL gericht trainen en dan zijn zulke stats zeker haalbaarder, ze zijn nog steeds zeer hoog natuurlijk. Maar een PLer zal er eerder aanzitten dan een BBer imo.
 
Als je ff boven je leest zie je waarom die nog niet komen. En als je me niet gelooft vraag je maar wat rond op het forum.

heb ik gedaan. alsnog ik wacht met smart.
 
Leeftijd zegt niet zoveel imo, trainingstijd zegt meer.
Toch zal een 25-jarige sneller spier aanzetten dan een 15-jarige, ook mede dat je op 25-jarige je eigen boontjes dopt dus je maaltijden kan samenstellen en alles zelf bepaalt en dus geen hinder bevindt van het ouderlijk gezag.
 
ben net 18 geworden..! jammer had me wel leuk geleken:(
 
Jouw sq en dl is ook ni echt in verhouding met je bp he.. :p

Vergeleken met de meesten hier idd niet. Mrjah deadlift zit er meer in , ik ga gewoon liever op reps. Als je teveel pakt , beginnen ze weer commentaar te geven. Squat ben ik nu ongeveer een maand mee bezig. Hoop na de zomer een 130kg+ te squatten. Deadlift gaat zeker ook nog naar omhoog.

Njah respect voor al de dl'ers en squatters hier , maar bij ons is het soms ook maar raar als je imo als enige staat te deadliften. Ik ken er veel in de gym die nog veel zwaarder uit verhouding staan qua stats.

Maar swat , ik weet mijn werkpunten. Deze zomer maak ik er werk van. DL moet zeker naar 150+ en squat naar 130. Komt wel in orde :)
 
als jou benen er goed uitzien, en je squat "maar" 82,5?! wat is dan aan de hand, leuk dat iemand 50 kilo meer kan squaten dan jij... mass matters.

ik ben ook niet een van de sterkste. i couldn't care less. wees trots op de prestaties die je verricht!

oh en : baas boven baas.

Waar heb jij het nou over? Zie je in mijn post dat ik me er zoveel van aantrek? Overigens weet ik dat jullie allemaal een squatrek in jullie gym hebben en dat heb ik niet, dus ik moet Squatten nadat ik me stang uit een olympic bench omhoog heb gehaald, dus 1x90kg is voor mij een achievment waarop ik niet had gedacht te halen. Maar met squatrek zal me squat wel wat hoger liggen, me bench is wel aan de zwakke kant, maar alles is te verbeteren. :D
 
Vergeleken met de meesten hier idd niet. Mrjah deadlift zit er meer in , ik ga gewoon liever op reps. Als je teveel pakt , beginnen ze weer commentaar te geven. Squat ben ik nu ongeveer een maand mee bezig. Hoop na de zomer een 130kg+ te squatten. Deadlift gaat zeker ook nog naar omhoog.

Njah respect voor al de dl'ers en squatters hier , maar bij ons is het soms ook maar raar als je imo als enige staat te deadliften. Ik ken er veel in de gym die nog veel zwaarder uit verhouding staan qua stats.

Maar swat , ik weet mijn werkpunten. Deze zomer maak ik er werk van. DL moet zeker naar 150+ en squat naar 130. Komt wel in orde :)

*ik deadlift*
Random person: Hé jij, je doet die doodlift ofzo.
Ik: Klopt. :D
Random person: Dan ben jij vast een powerlifter.

:roflol:

Anyways, ik ben de enige die Fullsquat en Deadlift in de gym. (voor wat zover een gym te noemen is :o) En ben er trots op!
 
*ik deadlift*

Anyways, ik ben de enige die Fullsquat en Deadlift in de gym. (voor wat zover een gym te noemen is :o) En ben er trots op!
you should be
 
*ik deadlift*
Random person: Hé jij, je doet die doodlift ofzo.
Ik: Klopt. :D
Random person: Dan ben jij vast een powerlifter.

:roflol:

Anyways, ik ben de enige die Fullsquat en Deadlift in de gym. (voor wat zover een gym te noemen is :o) En ben er trots op!

Heb ik dus ook. En dan voel je je gewoon raar in je gym terwijl je de basis oefeningen doet (dat heb ik in ieder geval). :o
 
Heb ik dus ook. En dan voel je je gewoon raar in je gym terwijl je de basis oefeningen doet (dat heb ik in ieder geval). :o

same shit here, ik ben de enigste die deadlift , sommige hebben het licht al gezien en squatten tenminste, geen full.
 
same shit here, ik ben de enigste die deadlift , sommige hebben het licht al gezien en squatten tenminste, geen full.

Ik heb ook nog nooit iemand een BOR zien doen bij ons maar wel 2 mensen squat, alleen gingen ze maar 5cm door hun knieën. Deadlift doet ook nooit iemand. Tijd om ergens anders te gaan trainen.
 
Back
Naar boven