Fitness Seller

Forum records jeugd (18-)

Bezoekers in dit topic

Het gaat hier toch ook niet om olympische lifters? Het blijft bodybuilding. Als je een lengte hebt dan kan je ook een schatting maken. Iemand van 1.85 met 100 kg is lang niet hetzelfde als iemand die 2m is met 100kg...

Als je het over puur powerliften hebt dan maakt lengte idd niet uit maar dit is en blijft een BODYBUILDING forum..

Ja en 82kg bij 1m85 is ook niet veel :roflol:
 
Het gaat hier toch ook niet om olympische lifters? Het blijft bodybuilding. Als je een lengte hebt dan kan je ook een schatting maken. Iemand van 1.85 met 100 kg is lang niet hetzelfde als iemand die 2m is met 100kg...

Als je het over puur powerliften hebt dan maakt lengte idd niet uit maar dit is en blijft een BODYBUILDING forum..

Het gaat hier over krachtstats jonkie ! :rolleyes:
 
Het gaat hier toch ook niet om olympische lifters? Het blijft bodybuilding. Als je een lengte hebt dan kan je ook een schatting maken. Iemand van 1.85 met 100 kg is lang niet hetzelfde als iemand die 2m is met 100kg...

Als je het over puur powerliften hebt dan maakt lengte idd niet uit maar dit is en blijft een BODYBUILDING forum..
Het is hier een topic over KRACHT, dus het onderwerp bodybuilding valt hier wel compleet weg...
 
Ja en 82kg bij 1m85 is ook niet veel :roflol:

Hangt van het VP af ook. Maar als jij het zegt zal je natuurlijk wel gelijk hebben, ik stel dan ook niet veel voor.



Het gaat hier over krachtstats jonkie ! :rolleyes:

Dan zouden ze het PL-gedeelte moeten zetten. Als je gewicht zet moet je lengte ook zetten , geen x zonder y. Ofwel zet je niets ofwel zet je beiden.

Maar heb geen zin om erover te discussieren jij jouw mening , ik de mijne. Maar met iemand zijn gewicht weet ik gewoon de ballen , lengte erbij zegt al wat meer.
 
lengte heeft toch helemaal geen ruk te maken met kracht ???
 
lengte heeft toch helemaal geen ruk te maken met kracht ???

Oh jawel ;). Een langer iemand moet een grotere afstand overbruggen dan een kleiner iemand. MAAR dat wordt min of meer gecompenseerd d.m.v. grotere spieren bij de langere.
 
lengte heeft toch helemaal geen ruk te maken met kracht ???

Zoals eerder gezegd , als dit echt puur om kracht gaat , plaats dit dan in het PL-gedeelte. Ik ben nog altijd voor het bodybuilding. Kracht is leuk en massa komt met kracht. Maar ik zie imo het nut niet van een gewicht neer te plaatsen zonder een lengte. Iemand die 200kg squat weegt waarschijnlijk wat meer , hoe meer massa , hoe meer kracht. Maar daarom is de fysiek nog niet mooi.

Ideaal is mooie fysiek en kracht samen. Dus dan zou ik liever een gewicht , met lengte en mss zelfs een vp% zien , dan kan je een beetje een beeld vormen.

Maar swat ik ga hier echt mijn tijd niet meer aan verdoen.
 
Oh jawel ;). Een langer iemand moet een grotere afstand overbruggen dan een kleiner iemand. MAAR dat wordt min of meer gecompenseerd d.m.v. grotere spieren bij de langere.

Iemand met kortere armen kan ook beter bankdrukken, sommige mensen zijn er gewoon voor gemaakt. Een reus van 2 meter kan misschien veel meer kracht hebben , maar dat zie je dan gewoon niet.

Het heeft toch allemaal te maken met elkaar imo...
 
Doe dan op wilks score, maar heb ik nou ff geen tijd voor om dat te doen...
 
Oh jawel ;). Een langer iemand moet een grotere afstand overbruggen dan een kleiner iemand. MAAR dat wordt min of meer gecompenseerd d.m.v. grotere spieren bij de langere.


Het is daarom dat andy bolton, een kei grote kerel het WR deadlift heeft. :rolleyes:
 
Als iemand een Deadlift van 400kg ofzo behaalt, ga je dan vragen naar z'n lengte of gewicht (met daarbij inbegrepen bodyfat, alhoewel niet echt afhankelijk bij PL)?
 
Wat een weirdo die BearelleJonas ??????

Je hebt hier nogal gepost, maar nu vind je ineens dat het in het PL gedeelte moet staan omdat het 'puur' over kracht gaat ... Dat wist je van tervoren ook al hoor. Wow, BSO of BUSO zekers
 
Zet mij er ook fftjes bij aub. Ik doe altijd stiff legged deadlifts dus weet niet precies wat ik haal met een normale deadlift.
 
Wat een weirdo die BearelleJonas ??????

Je hebt hier nogal gepost, maar nu vind je ineens dat het in het PL gedeelte moet staan omdat het 'puur' over kracht gaat ... Dat wist je van tervoren ook al hoor. Wow, BSO of BUSO zekers

6TE , ( wetenschappen-talen). En je snapt het punt niet. Voor mij hoeft er geen gewicht te staan. Alleen als je gewicht zet dan vind ik dat je lengte ook moet plaatsen. Zo simpel is het. Met gewicht alleen ben je de ballen.
 
6TE , ( wetenschappen-talen). En je snapt het punt niet. Voor mij hoeft er geen gewicht te staan. Alleen als je gewicht zet dan vind ik dat je lengte ook moet plaatsen. Zo simpel is het. Met gewicht alleen ben je de ballen.

Er word niks gebaseerd op lengte maar op gewicht, bij elke vorm van vecht- en krachtsport. ;)
 
Er word niks gebaseerd op lengte maar op gewicht, bij elke vorm van vecht- en krachtsport. ;)

Maar leg mij dan het nut eens uit van hier een gewicht te plaatsen? Het gaat blijkbaar puur om kracht dus dan maakt gewicht niets uit. Moest het om bodybuilding gaan dan maakt gewicht en lengte wel iets uit.

Mjah whatever , ik bemoei me er gewoon niet meer mee :P. Ik vind niets fout aan de manier waarop het nu is. Ik zie gewoon het nut van gewicht erbij zetten niet. ( zonder lengte dan )
 
Maar leg mij dan het nut eens uit van hier een gewicht te plaatsen? Het gaat blijkbaar puur om kracht dus dan maakt gewicht niets uit. Moest het om bodybuilding gaan dan maakt gewicht en lengte wel iets uit.

Mjah whatever , ik bemoei me er gewoon niet meer mee :P. Ik vind niets fout aan de manier waarop het nu is. Ik zie gewoon het nut van gewicht erbij zetten niet. ( zonder lengte dan )

Iemand van 100kg heeft evenveel moeite als iemand van 60kg? Zo simpel is het. En dan kan je weer over de lengte beginnen, maar daar is het antwoord ook simpel, lengte BOEIT NIET.
 
Iemand van 100kg heeft evenveel moeite als iemand van 60kg? Zo simpel is het. En dan kan je weer over de lengte beginnen, maar daar is het antwoord ook simpel, lengte BOEIT NIET.

Daarbij wel zeggende dat diegene van 60 kg, 1.55 kan zijn, met een bf van 8%, en dus veel VVM. EN die van 100 kg, kan 1.75 zijn, met een bf van 25%.
Rara wie sterker zal zijn.
 
Daarbij wel zeggende dat diegene van 60 kg, 1.55 kan zijn, met een bf van 8%, en dus veel VVM. EN die van 100 kg, kan 1.75 zijn, met een bf van 25%.
Rara wie sterker zal zijn.

De meest dedicated en diegene die het echt wilt. Dan staat tevens die van 100kg er niet slecht voor, en bovendien mag jij even kijken of er in kracht- en vechtsporten rekening word gehouden met lengte. ;)
Want daar gaat het tenslotte NOOIT om, ook bij Bodybuilding niet. Dan word er rekening gehouden met lagere weightclasses. (202lbs bij Mr.O bijv.)
En verder zeg ik ook nog: lengte boeit niet zolang je maar een beest word, dan haal je vanzelf wel de hogere weightclasses. :thumbs:
 
Daarbij wel zeggende dat diegene van 60 kg, 1.55 kan zijn, met een bf van 8%, en dus veel VVM. EN die van 100 kg, kan 1.75 zijn, met een bf van 25%.
Rara wie sterker zal zijn.
die van 1.75kg met 100kg 25% zal meer pressen, suatten, liften dan die van 60 op 8%. end of fking story
 
Back
Naar boven