MuscleMeat

Forum records jeugd (18-)

Ik doe bench press 1 x 120 correct.
Die 140 wil ik wel eens zien.

kan ik nog steeds mee doen? zo ja me stats zijn:

DL 100 (ben nog niet zo lang met DL bezig, geef je binnekort nieuwe stats)
BP 90 (elleboog pees blessure, nieuwe stats next week :))
SQ 170 (gister gehaalt 2 herhalingen, 3e was fail)

correctie DL 110kg
barbell is 10kg;)

rare stats wel, 90kg bench 110dL en dan ineens 170kg squat :)

Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje Filmpje !

me BP is echt bagger..
deadlift ben ik nog niet zo lang mee bezig, heb pas 3x gedaan rofl(shame on me)
en normaal stopte ik op 130/150kg squat, gister goeie dag en dacht, doe er nog 20kg bij(in smith machine)

heb wel een bloeduitstorting van de bar op me rug..

Ik ben er zo al van overtuigd dat je niet diep genoeg gaat bij de squat.

Met die stats... 100% zeker

had me spotter gezegt dat ie op me houding moest letten(kon hem verder niet), was geen full squat zoals de 130-150kg squat reps..was een paralel

Ik geloof dat jij denkt parallel te gaan, dat denken de meeste.
130-150 is echt al veel, je moet er echt eens een filmpje van maken zodat je het zelf tegoed kan zien.
Hoe dan ook zal je squat wel sterk zijn.

squatten in de smith is zoiezo fail... mag eigenlijk niet meegerekend worden IMO...

Met die DL en BP vereist zo'n bewering een filmpje idd ;) Ook al was ie in de smith

? ik kon de spotter niet, vroeg gwn een willekeurig iemand die er een beetje sportief overkwam
heeft niks met de houding zelf te maken
Ik geloof dat jij denkt parallel te gaan, dat denken de meeste.
130-150 is echt al veel, je moet er echt eens een filmpje van maken zodat je het zelf tegoed kan zien.
Hoe dan ook zal je squat wel sterk zijn.

Hmm, ja is een goede maar ik vind video's/foto's in de gym echt voor superdude's, maar als je het echt doet om te laten zien wat ik kan wel ja.
zijn er een paar in me gym, pakken ze een barbell doen ze er 40 a 60kg op.
houden hem een x vast in barbell curl en maken snel foto( en toen viel de schijven er van af:P)

Thnx for the compliment any way

squatten in de smith is zoiezo fail... mag eigenlijk niet meegerekend worden IMO...

Wij hebben zo'n hightech gym kunne geen barbells nemen voor squads en dan laten vallen die dingen, gaan ze beetje zeuren.

Met die DL en BP vereist zo'n bewering een filmpje idd ;) Ook al was ie in de smith

foto ook goed? zo ja plaats ik lat spread foto, to show you guys where i'm at

Wat heeft een lat spread foto nu met je 170kg squat te maken ???

Je moet een filmpje van je squat maken :P

never mind, was maar een idee
die squat(170kg) was ook maar om te kijken wat me max is, en ik doe nooit 1RM's
dacht er eerlijk gezegt 2 tot 5 herhalingen uit te krijgen

als ik het nog eens probeer en het is niet te druk zal ik een filmpje maken!

btw, respect voor jou squads(youtube channel), ik heb geen idee hoe squaten met losse barbell is.
tegenvaller van mij gym

Laatst bewerkt:
Ik zou serieus naar een andere gym verkassen als ze niet eens een squatrek hebben!

Buiten dat geeft squatten in de smith ook grote druk op je onder andere je knieën. In werkelijkheid gaat de barbell namelijk nooit loodrecht naar beneden en omhoog.

ik zou natuurlijk ook de barbell kunne pakken uit de military press, en dan 2 bankjes neerzetten voor de barbell na het setje neer te zetten, of gwn trg hangen kan ook.
ik zal dat eens proberen:)

Terug
Naar boven