Fitness Seller

Forum records jeugd (18-)

Bezoekers in dit topic

als ik dit mag geloven is het merendeel van de jeugd hier op een paar maanden veel sterker dan de gemiddelde volwasse....jullie hebben vast supergenen...

Lees m'n vorige log maar eens door en je zal zien dat ik niet lieg. :)
 
Squat 12x 130
DL 6x 135
BP 10x70




Ja, mijn deadlift moet hoger zijn blabla. Kan mijn grip gewoon nog niet aan zo een gewicht.

Al mixed grip geprobeerd?
 
Ok komt er bij :)

@ Topic, denk als je filmpje van 1 oefening upload, bijv ik van me deadlift bench of squat dat de rest dan ook wel geloofd wordt hoor ;)
Als iemand voor de eerste keer 100kg squat zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen.....

Squatten moet tot parallel!
 
Squat 12x 130
DL 6x 135
BP 10x70




Ja, mijn deadlift moet hoger zijn blabla. Kan mijn grip gewoon nog niet aan zo een gewicht.

Je squat is wel sick :P
DL is ook niet zo laag , het enige wat beetje hoger moet is je benchpress.
 
Sowieso, als iemand een topic opent met vragen over een voedingsschema..
die dus nog niet eens weet wat die allemaal moet eten..

dan kan ik niet geloven dat die al zulke krachtstats heeft hoor.
 
Als iemand voor de eerste keer 100kg squat zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen.....

Squatten moet tot parallel!


Bedoel je mij hiermee? Ik heb toch echt 100kg gesquat of je het nou gelooft of niet. Ik heb op me 14e 6 maanden getraint en ben nu weer 3 weken bezig. ik doe 180kg met leg press. Ik zie niet in waarom ik zou liegen over mijn stats :mad:
 
Bedoel je mij hiermee? Ik heb toch echt 100kg gesquat of je het nou gelooft of niet. Ik heb op me 14e 6 maanden getraint en ben nu weer 3 weken bezig. ik doe 180kg met leg press. Ik zie niet in waarom ik zou liegen over mijn stats :mad:

zegt opzich niet zoveel over je squat. ik press 240 één keer op de legpress. ik squat maar één keer 110...
 
Legpress is geen goede graadmeter vind ik, ligt er maar net aan hoe dat apparaat staat afgesteld.
onze max. met legpress is 260.. en dat voelt nog licht.
Maar ik squat ook niet superveel.

maar ja, als jij zegt dat je 100squat, waarom zouden wij daar aan moeten twijfelen dan? Je hebt er alleen jezelf maar mee.. want aan een internetstatus heb je op straat weinig xD
 
Hmm word eens tijd dat ik mijn internetstats eens flink omhoog werk kan jullie zo niet meer bijhouden. Ben een pussy, maar heb nog weinig mensen gezien die mijn lat spread ownen ;p.
 
Hmm word eens tijd dat ik mijn internetstats eens flink omhoog werk kan jullie zo niet meer bijhouden. Ben een pussy, maar heb nog weinig mensen gezien die mijn lat spread ownen ;p.

moet je gewoon liegen, werkt het best :D

zet gewoon iets van: 170 SQ - 250 DL - 140 BP.
werk vast wel heeft niemand door wss :D
 
moet je gewoon liegen, werkt het best :D

zet gewoon iets van: 170 SQ - 250 DL - 140 BP.
werk vast wel heeft niemand door wss :D
Naah gaat tegen mijn principes in.
 
zegt opzich niet zoveel over je squat. ik press 240 één keer op de legpress. ik squat maar één keer 110...


ja ik 8x180, maarja :) inderdaad lekker boeiend ..
 
Naah gaat tegen mijn principes in.

:bow: tja maar soms heb je van die mensen en die hebben echt gewoon hele hoge stats, waar je u tegen zegt! soms moeilijk te geloven... internet.

but what matters? power or mass?!

leuk dat je heel veel kan tillen, ik zie er liever uit dat ik 100 BP, en dat ik in feite maar 60 druk, bijv!
 
:bow: tja maar soms heb je van die mensen en die hebben echt gewoon hele hoge stats, waar je u tegen zegt! soms moeilijk te geloven... internet.

but what matters? power or mass?!

leuk dat je heel veel kan tillen, ik zie er liever uit dat ik 100 BP, en dat ik in feite maar 60 druk, bijv!
Juist ik probeer mensen al langer duidelijk te maken dat we op een bodybuilding forum zitten.
 
:bow: tja maar soms heb je van die mensen en die hebben echt gewoon hele hoge stats, waar je u tegen zegt! soms moeilijk te geloven... internet.

but what matters? power or mass?!

leuk dat je heel veel kan tillen, ik zie er liever uit dat ik 100 BP, en dat ik in feite maar 60 druk, bijv!

En waar ben je het meeste mee in het normale leven? Waar je moet werken in de hof etc? :p
 
Als iemand voor de eerste keer 100kg squat zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen.....

Squatten moet tot parallel!
Over wie heb je het nu? :P

Ik squat iniedergeval tot parallel :D
 
Ik train al ongeveer 8 maanden dedicated, ben ook ergens begonnen :( Dat van rick1 is meer doorzichtig, sorry Rick1, maar tjeck zijn posts is...


Oke is goed.
Ik ga nu speciaal voor jullie een flimpje maken.
Met 1keer 100 bp.
Met 1keer 150 sq.( overigens wel in de smith machine maar ik heb geen andere mogelijkheid of dit makkelijker is weet ik niet)
 
Oke is goed.
Ik ga nu speciaal voor jullie een flimpje maken.
Met 1keer 100 bp.
Met 1keer 150 sq.( overigens wel in de smith machine maar ik heb geen andere mogelijkheid of dit makkelijker is weet ik niet)

Dit is een stuk makkelijker omdat de machine het voor je stabilliseerd, en je dit daardoor zelf niet hoef te doen en je dus meer kracht kan geven.
 
Dit is een stuk makkelijker omdat de machine het voor je stabilliseerd, en je dit daardoor zelf niet hoef te doen en je dus meer kracht kan geven.

Makkelijker?
Dat vond ik zelf ook al ja.
Maar mijn fitness centra is niet erg groot.
Dus der is niet echt iets op te sqen.
Maar het is dus gewoon lichter?
 
Makkelijker?
Dat vond ik zelf ook al ja.
Maar mijn fitness centra is niet erg groot.
Dus der is niet echt iets op te sqen.
Maar het is dus gewoon lichter?

Een behoorlijk stuk lichter ja + omdat je je stabilisatie niet traint heb je er in het echt ook weinig aan.
 
Back
Naar boven