Lenn
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 79
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 83kg
Pas je mijn bp ook naar 105?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

aangepast

Die deadlifts hier zijn echt bruut... Bij ons in de gym ben ik een van de enigen die het doe , misschien nog mensen op andere dagen idk. En deed onlangs weer , was bezig met 120, normaal moest ik er nog de 140 achter doen. Begint er een volwassen kerel te zagen, idioot imo. die zegt dat ik mijn rug hol moet houden. Misschien heeft ie gelijk , ik weet dat ie zeker niet bol mag en dat was hij ook niet. Hij was recht , maar hol is weer een andere zaak... Moet hij dus hol of niet? Naja die gast begon dan te zagen dat ik niet zoveel gewicht mocht pakken, rug nog hele leven mee, blablablablablabla en dan heb ik die 140 maar geskipt. Ik doe em wel nog.
Maar over jullie 1 RM's deadlift , hoe gaan die dan? Is het in 1x explosief of trekken jullie hem eerder traag van de grond? sommigen hier hebben echt zieke deadlifts imo![]()

Staat erbijzet je mij erin?
17 jaar
squat: 130kg
deadlift: 170kg
bench: 95kg
totaal 395kg
Sorry als ik er over heen heb gelezen
Als je onderrug maar goed recht is. Je boven rug heeft een natuurlijke kromming als het goed is, sommige mensen kunnen die goed recht houden, andere juist helemaal niet. Ik lift vaak gewoon explosief vanuit me benen, ik zorg wel dat me onderrug recht is en groot gedeelte van me bovenrug... (heb het hier over 1 RM btw)Die deadlifts hier zijn echt bruut... Bij ons in de gym ben ik een van de enigen die het doe , misschien nog mensen op andere dagen idk. En deed onlangs weer , was bezig met 120, normaal moest ik er nog de 140 achter doen. Begint er een volwassen kerel te zagen, idioot imo. die zegt dat ik mijn rug hol moet houden. Misschien heeft ie gelijk , ik weet dat ie zeker niet bol mag en dat was hij ook niet. Hij was recht , maar hol is weer een andere zaak... Moet hij dus hol of niet? Naja die gast begon dan te zagen dat ik niet zoveel gewicht mocht pakken, rug nog hele leven mee, blablablablablabla en dan heb ik die 140 maar geskipt. Ik doe em wel nog.
Maar over jullie 1 RM's deadlift , hoe gaan die dan? Is het in 1x explosief of trekken jullie hem eerder traag van de grond? sommigen hier hebben echt zieke deadlifts imo![]()
netjes dat is zeker een mijlpaal.
Vandaag ga ik maxen op BP en zet mijn stats dan hier neer.

laat maar eens filmpjes zien nu van jullie bp sq en dl !
+1 nu komt het beste gedeelte.