MuscleMeat

Forum records jeugd (18-)

Bezoekers in dit topic

Een behoorlijk stuk lichter ja + omdat je je stabilisatie niet traint heb je er in het echt ook weinig aan.

Oke dankjewel.
Dan ga ik het wel proberen met de barbell van de schuine bankdruk.
Maar dan zal er vast een stuk van het gewicht weg vallen niet dat ik dat zelf erg vind. maja dan upload ik me bench wel.
 
Een behoorlijk stuk lichter ja + omdat je je stabilisatie niet traint heb je er in het echt ook weinig aan.

onzin, maar losse squat is beter. ik squat zelf ook in de smith omdat ik geen andere optie heb. in de smith hoef je je enkel te concentreren op het omhoog gaan. los heb je inderdaad nog je evenwicht te houden. kost veel kracht!
 
Ik ga slapen waarschijnlijk maak ik woensdag flimpje!
 
onzin, maar losse squat is beter. ik squat zelf ook in de smith omdat ik geen andere optie heb. in de smith hoef je je enkel te concentreren op het omhoog gaan. los heb je inderdaad nog je evenwicht te houden. kost veel kracht!


Uhh,, ik snap je niet. Eerst zeg je dat het onzin is, vervolgens zeg je precies het zelfde als wat ik zeg?

Dat je er in het echt niks aan heb bedoel ik met omdat het is gestabiliseerd dat je traint met 1 beweging, de hele tijd de zelfde beweging. In het echte leven heb je er dan zo goed als niks aan.
 
Over wie heb je het nu? :P

Ik squat iniedergeval tot parallel :D
Over de vent die jij quootte daar.

En jij squat wel parallel, maar je records zijn aan de hand van een berekening he, dat kan niet ;)
 
Nou hier komt ie..

Bench Press: 1x70kg
Deadlift: 1x130kg
Squat: 5x70kg (kan niet maxen omdat ik geen squatrek heb, squat via olympic bench, wel fulllll squat :D)
 
Uhh,, ik snap je niet. Eerst zeg je dat het onzin is, vervolgens zeg je precies het zelfde als wat ik zeg?

Dat je er in het echt niks aan heb bedoel ik met omdat het is gestabiliseerd dat je traint met 1 beweging, de hele tijd de zelfde beweging. In het echte leven heb je er dan zo goed als niks aan.

net alsof je quads niks doen als je in de smith squat.
 
Over de vent die jij quootte daar.

En jij squat wel parallel, maar je records zijn aan de hand van een berekening he, dat kan niet ;)
Ja oke, heb je gelijk in, maar deadlift niet. Zal die andere 2 nog wel een andere keer gewoon 1 RM kijken.
 
17 jaar
Squat: 170kg
Bench: 115kg
Deadlift: 190kg
 
Ben 17 jaar, BP: 110kg. (doel: 120 voor m'n 18e, heb tot 6 september)

LP en SQ ga ik deze week achter komen ;)

Fijn om te zien hoe het met andere mensen gaan, is leuk om vergelijkingsmateriaal te hebben aangezien ik bijna de enige persoon onder 20 ben in mijn gym.

Greetz
 
Heb net in de gym 1x 97kg gedrukt!!!:DMe pa heeft wel in het begin klein beetje begeleid(dus beetje geholpen) maar ben er erg blij mee!!!
 
net alsof je quads niks doen als je in de smith squat.

Wtf loop je te bazelen? Ga eens goed lezen wat ik heb gezegt. Het word gestabilliseerd waardoor het lichter word. Daarbij train je je spieren op die ene beweging en niet op het stabiliseren waardoor je er in het echte leven weinig aan hebt met bijvoorbeeld voetbal of andere sporten. Ik zeg niet dat je er niks aan hebt maar minder dan met oefeningen waarbij je het gewicht moet stabilliseren.
 
Alles is up to date als het goed is.
 
17 jaar

fullsquat = 4*125kg, zit meer in vanavond testen
box squat(parallel) = 1*190kg
deadlift = 5*150kg
Bench = 1*95kg
toaal = 370kg
 
Verander mijn bench press maar naar 105 :)
 
Back
Naar boven