AndroidHealthClinic

Forum records jeugd (18-)

SQ: 8 x 130 5 KG
BP: 4 x 120 KG
DL: 6x 150 KG

binnenkort maak ik wel een filmpje / niemand maakt filmpjes hier dus zal ik maar de eerste zijn..
en ik ben 18 jaar

die BP is wel impressive

140kg Bench
160kg squat, half jaar niet getrained
200kg+ deadlift.

daar gaat me 5e plek op alles hihi. :P
kzal wel weer moeten gaan traine zie ik

Djeezus , stats gaan hier hoog gewoon...

Ken bij ons maar 1 iemand in de gym die onder 18 is en die dit zou kunnen evenaren.

Ja vind ik prima, maar nu niet. Ben net 2 dagen aan het cutten en ik heb mijn benen een focking half jaar niet kunnen trainen. Als ik in de bulkcycle zit en de blessures zijn minder dan komen er wel filmpjes.

• Topic Starter Topic Starter
Alles is geupdate, heb me maat er ook ff bij gezet bij bench...

Mijn stats:

Bench: 1 x 110
Squat: 1 x 125
Deadlift: 1 x 145

Leeftijd: 16 jaar - 178 cm - 78 kg.

Waarom altijd meteen denken aan kuren als iemand sterk is??

ik suggereer niet dat hij kuurt, maar dat hij liegt... eerst zien dan geloven, als ik alles maar klakkeloos moet aannemen van iedereen op dit forum dan is koningin in haar vrije tijd een ........ vul zelf maar in.

Squat is inmiddels 1x90kg. Ben trots op mezelf dat ik laatste sta met Squat! :D

Ik doe nooit 1RM ofzo maar dit is het meeste wat ik heb geprobeerd wel met meerdere reps mja:

BP: 92,5
SQ: 100
DL: 120
16jr

Squat is inmiddels 1x90kg. Ben trots op mezelf dat ik laatste sta met Squat! :D

als jou benen er goed uitzien, en je squat "maar" 82,5?! wat is dan aan de hand, leuk dat iemand 50 kilo meer kan squaten dan jij... mass matters.

ik ben ook niet een van de sterkste. i couldn't care less. wees trots op de prestaties die je verricht!

oh en : baas boven baas.

ik suggereer niet dat hij kuurt, maar dat hij liegt... eerst zien dan geloven, als ik alles maar klakkeloos moet aannemen van iedereen op dit forum dan is koningin in haar vrije tijd een ........ vul zelf maar in.

Noem je mij nou een leugenaar?

als jou benen er goed uitzien, en je squat "maar" 82,5?! wat is dan aan de hand, leuk dat iemand 50 kilo meer kan squaten dan jij... mass matters.

ik ben ook niet een van de sterkste. i couldn't care less. wees trots op de prestaties die je verricht!

oh en : baas boven baas.
Hang er vanaf wat je traint, BB of PL ;)

Terug
Naar boven