AndroidHealthClinic

Aankondiging Forum train en eetmeet op zaterdag 3 oktober 2015 bij Haefland-sport in Brunssum

Peiling Peiling Waar gaan we eten?

• Sushi Yumi & grill

Stemmen: 13 72,2%
  • Restaurant parkstad plaza (wok)

Stemmen: 2 11,1%
  • Happy Italy

Stemmen: 4 22,2%

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Helaas moet ik m toch aan mijn neus voorbij laten gaan! Helaas familieverplichtingen..... Mwah wist wel wat leuker zou zijn!

OUT, dingen lopen anders dan ik graag gewild had. en wordt met iets te ver en te duur.

lm en ik zijn out.

:roflol:

Het regelen van een meet is al zo'n enorm ding op DBB.. En slaagt maar zelden.. Als je het dan helemaal in het buitenland gaat organiseren kun je eigenlijk wel bijna donder op zeggen dat de helft niet gaat komen..

Ik zeg tijd voor een meet in het midden van het land :p

Out !

Keek even waar het was maar dat is mij echt te ver rijden . Dacht dat het dichter in de buurt was . 6 uur rijden en een tank benzine kwijt is me iets to mutch .

Het regelen van een meet is al zo'n enorm ding op DBB.. En slaagt maar zelden.. Als je het dan helemaal in het buitenland gaat organiseren kun je eigenlijk wel bijna donder op zeggen dat de helft niet gaat komen..

idd. Amsterdam ofzo

Kan wel denk ik last minute wat regelen in Rotterdam :$

Wat een sjaak afhaaks :sad:

Was toch al voor de zomer bekend dat het in Limburg gehouden zou worden en de datum op de 3e van oktober vastgesteld is?

hihi ik ben nu zeker in :cool: denk alleen dat ik niet mee ga eten :( want ik kan toch niks eten

Twijfel om ook misschien te komen :o

Kost me denk ik alleen te veel :(

Oh zie dat 99% de kaart sushi is :(

Sushi en grill lijkt me voor iedereen wat wills imo

Terug
Naar boven