XXL Nutrition

DBB meet februari/maart 2015 in omgeving Utrecht

Ik kom graag naar de DBB meeting en kan aanwezig zijn op de volgende data:


  • Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Leuke meet idd! Volgende keer misschien een iets rustigere Gym uitzoeken. Dan is het ook leuker/makkelijker om overal een beetje een praatje te maken enzo. Dat klimmen over alle toestellen e.d. Wat een gedoe :o
 
Ik stem voor een meet bij Golds Gym in Nieuwegein. Dat is al eerder voorgesteld in dit topic, maar was het overwegen waard geweest. Die is namelijk enorm, ruim opgezet en 24x7 open. Ben er een paar keer geweest en ze hebben praktisch alles wat je kan bedenken. Het gros minstens dubbel uitgevoerd.

Dan hoeven we ook niet te klauteren over de toestellen heen ;)


Maar ik heb t wel erg naar mn zin gehad. Was gezellig!
 
Ik stem voor een meet bij Golds Gym in Nieuwegein. Dat is al eerder voorgesteld in dit topic, maar was het overwegen waard geweest. Die is namelijk enorm, ruim opgezet en 24x7 open. Ben er een paar keer geweest en ze hebben praktisch alles wat je kan bedenken. Het gros minstens dubbel uitgevoerd. Dan hoeven we ook niet te klauteren over de toestellen heen ;) Maar ik heb t wel erg naar mn zin gehad. Was gezellig!

heel typisch, maar net toen ik alles geregeld had bij All In kreeg ik pas (wel heel enthousiast) antwoord van Golds Gym. naar wat ik ervan gezien heb is het idd een mooie locatie. volgende meet in regio Utrecht kunnen we zeker daar organiseren.
 
ah ik zie nog een tussendoormeet Trium?
neem je suus dan wel mee? :D
 
ben ik dan de enige die het gewoon een fijne gym vond? :P drukte ben ik ook wel gewend met fff natuurlijk :P
 
ben ik dan de enige die het gewoon een fijne gym vond? :P drukte ben ik ook wel gewend met fff natuurlijk :P

toen ik die jongen weg had gejaagd had ik een prima ruimte om te deadliften.. vond het wel oke :o
 
toen ik die jongen weg had gejaagd had ik een prima ruimte om te deadliften.. vond het wel oke :o

je ziet er ook wel gevaarlijk uit natuurlijk

:D
 
Ik vond de gym eigenlijk wel nice :o
idd wel drukkig maar niet te druk Ofzo
 
ik vond het persoonlijk te druk, maar ik ben relatief rustig gewend.
 
Haha..

Ik denk dat wij echt een chille gym hebben hier in Sneek.
Het is nooit heel erg druk, alles is dubbel uitgevoerd.. en er is nooit iets langer dan een paar minuten bezet.

Gotta love Friesland :eyebrow:
 
omdat er niemand wil wonen of iedereen te druk is met koeien mesten? :roflol:
 
omdat er niemand wil wonen of iedereen te druk is met koeien mesten? :roflol:

:roflol:

Nee.. omdat de mensen hier wel fatsoenlijk zijn en in de gym komen om te trainen en anderen niet in de weg willen lopen.. :p
 
toen ik met wovano aan het benchen was hoorde ik zon neger naast me zeggen, wat een idioten, staan allemaal hun rug te verzieken :roflol:

:roflol: veel mensen waren ook aan het miren :cool:
 
Wanneer een meet in oost nl? :p
 
doe eens meet in Zwolle ofzo.
 
Ik weet waar jij woomt :o

In het westen
 
ook IN voor enschede hoor!!
 
Back
Naar boven