Fitness Seller

DBB meet februari/maart 2015 in omgeving Utrecht (1 bezoeker)

Ik kom graag naar de DBB meeting en kan aanwezig zijn op de volgende data:


  • Totaal stemmers
    39
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

dat is zo tyfus ver weg voor de meeste mensen. Doe eens in het westen dan het land. Daar women de meeste mensen :cool:

Mooi, kunnen al die kleine mannetjes thuisblijven :trollface:
 
Zwolle of Enschede is wel een wezenlijk verschil :p
 
Ik weet waar jij woomt :o

In het westen

r u a wizzard?

mind= blown iedere keer. Zo weinig mensen die in het westen wonen hier. Ook altijd die PL wedstrijden zijn in uithoeken van het land
 
is rock dan de enige die hard? kwam helemaal uit de achterhoek.
 
dat is zo tyfus ver weg voor de meeste mensen. Doe eens in het westen dan het land. Daar women de meeste mensen :cool:

vd zomer dichtbij een kustplaats

trainen en daarna strand chillen :D
 
vond dat wovano en ik ook wel een aardig eindje gereisd hadden ;)
 
ach wat maakt t uit.. muziekje op in de auto en je bent er zo ;)
 
Sneek was ook niet echt om de hoek he stelletje zeurpieten.. Locatie maakt geen reet uit imo. Als je het leuk vind om te komen kom je toch wel en vind je het niets dan verzin je toch wel een smoes, ook al is het om de hoek :p
 
Sneek was ook niet echt om de hoek he stelletje zeurpieten.. Locatie maakt geen reet uit imo. Als je het leuk vind om te komen kom je toch wel en vind je het niets dan verzin je toch wel een smoes, ook al is het om de hoek :p

++
 
mosselbeach venis

Zolang ik met iemand halverwege kan carpoolen en kosten kan delen vind ik niks een probleem.

forum stikt van brabo's


dusja
 
maarre....op welke termijn meet in het zuiden dan?
dan kan ik Wovano aan het werk zetten :lol:
 
ohja true story mosselbeach venis Zolang ik met iemand halverwege kan carpoolen en kosten kan delen vind ik niks een probleem.
vanaf eindhoven mag je altijd bij me instappen (naar Haefland iig..)
zal de kersboom naalden uit de auto halen ;)

maarre....op welke termijn meet in het zuiden dan? dan kan ik Wovano aan het werk zetten :lol:
voordat je alles geregeld hebt ben je sws een paar maanden verder, dus zet m maar aan het werk :P
 
ohja true story



mosselbeach venis

Zolang ik met iemand halverwege kan carpoolen en kosten kan delen vind ik niks een probleem.

reist in het weekend gratis met het OV master race
 
Doe je het toch samen met nog iemand :p
 
Back
Naar boven