- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet ze toch wat bang maken om me er uit te stemmen.
Heb ook nog wat afbeeldingen achter de hand
& plz continue, ben bang dat ik anders wel target voor de wolf zou kunnen worden nu, zeker nu er al sowieso een paar mensen zijn die graag op me stemmen![]()
En voor de wolf, het was maar toeval hoor dat ik de vorige keer relatief juist zat, ya really héDus me niet opeten hé
.
...jij was zo de weg kwijt.
"Grootste kans jij tremendes of krimlo".
En ikke sinterklaas
Remember cults, start een treintje naar mij en ik maak weer een lijst
En voor de wolf, het was maar toeval hoor dat ik de vorige keer relatief juist zat, ya really héDus me niet opeten hé
.
?Tssss praatjes...jij was zo de weg kwijt.
"Grootste kans jij tremendes of krimlo".
![]()

Ja, eerste dag tot aan maandag 22.00 uur. Denk vanaf morgen 12 uur, maar kan nog niet goed inschatten hoe lang ik over een verhaal doe (want eerste game enzo).Dus ergens morgen eerste verhaal en maandag eerste stemming?
Op wie gaan we?
Die K-tjes moeten we dat niet lezen als 3 X-jes? xxx is dat niet een wiskundig getal?![]()
hmm, zat ook al in die richting te denken, maar dan --> zwart en wit --> zew, spreek je uit als zeeuw.
Allebei op dezelfde persoon hier!

Dit jaar is er echter een probleem. Eén van de deelnemers heeft op het terrein een cd van 50 Cent gevonden en dit kan maar één ding betekenen, er zijn zwarten aanwezig. Maar ja, als je allemaal de hele dag met een witte puntmuts op je hoofd loopt is het lastig deze te herkennen.
50 cent? Is wel heel specifiek gekozen, zijn er personen met een getal in hun naam?!