AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

• Topic Starter Topic Starter
Moet het verhaal nog doen dus wordt wat laat en sowieso slechte ervaringen met beginnen in het weekend.

Probeer er wel voor te zorgen dat er wat voer voor discussie is.

Voer voor dicussie is er altijd wel door mensen die overal iets in zien. Zet er anders gewoon wat cijfertjes in.

• Topic Starter Topic Starter
[FONT=Calibri, sans-serif]Openingsverhaal[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]Eindelijk is het jaarlijkse kamp dan weer begonnen. Elk jaar weer een hoogtepunt in het bestaan van de Nederlandse Ku Klux Klan. [/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Laten we de reis er naar toe maar overslaan, daar herinnert niemand zich meer iets van. Het belangrijkste is dat ze er zijn.[/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif]De tenten stonden reeds klaar en zijn, net als andere jaren, verdeeld op volgorde van het alfabet. Iets wat elk jaar weer voor de nodige hilariteit zorgt. [/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Vorig jaar leidde het nog tot een vechtpartij omdat Markrot een tent te vroeg was betrokken omdat hij er van overtuigd was dat de 'M' toch echt voor de 'L' kwam. Uiteindelijk kreeg Markrot zelfs zijn tent, omdat de ander na afloop van de vechtpartij niet veel noodzaak meer had voor een tent en iedereen er dus eentje opschoof. Want zo doen ze dat hier, als iemand dood gaat of vertrekt wordt de laatste tent afgebroken en schuift iedereen er eentje op. Daarna gaan ze gewoon weer door met de orde van de dag.[/FONT]

5aqpdv.jpg

[FONT=Calibri, sans-serif]De deelnemers zijn in afwachting van de officiële opening door de Kampleider. Guts, Penose Whami, Wauter en Biobeast zitten rond een brandend kruis wat te keuvelen. Eentje vertelt een recente anekdote: “Ik heb sinds een tijdje een vriendin en die komt moeilijk klaar bij de coïtus. We zijn bij de dokter geweest hiervoor en die stelde voor om voor wat ventilatie te zorgen tijdens de coïtus. Dat wilden we best proberen.[/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Zo'n ventilator kopen vond ik toch wat te prijzig. Dus ik loop de stad in en spreek ergens in een steegje een man aan met een flinke baard waarvan ik wist dat hij veel met n*gers werkt. Hij kende wel een n*ger die voor een paar euro wilde waaieren terwijl mijn vriendin en ik coïtus hadden.[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Paar dagen later komt hij inderdaad langs en mijn vriendin en ik beginnen eraan terwijl die n*ger begint te waaieren. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Spijtig genoeg zonder resultaat. Mijn vriendin komt nog steeds niet klaar. Na een tijdje word ik wat moe en mijn vriendin stelt voor dat ik even van plaats ruil met die n*ger. Ik was zo uitgeput dat ik daar eigenlijk wel blij mee was. Dus ik pak de waaier af van die gozer en hij klimt op mijn vriendin. Korte tijd later begint ze te huilen van genot en krijgt een dijk van een orgasme. Dus ik stop met waaieren en roep: ‘Heb je nu gezien hoe je moet waaieren? Stomme n*ger!’”

[/FONT][/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Iedereen vindt het prachtig. Guts pist bijna in zijn broek van het lachen (bijna, hij heeft namelijk geen broek aan onder zijn gewaad), Whami voelt zich zelfs geroepen een imitatie te geven van de slecht waaierende n*ger. Hij pakt daarvoor een door hem meegebrachte Muscle & Fitness en begint daarmee erg lafjes op een neer te bewegen. De imitatie had ook wel wat weg van een imitatie van iemand met het Syndroom van Down trouwens, maar dat is altijd zo bij Whami. Penose, Wauter en Biobeast slaan elkaar op de schouders van de pret. Dit is 'male bonding' op zijn best.
Al beklaagt Z1000 zich elders tegen Sanca en Stefanovich voorzichtig over het gebrek aan vrouwelijk schoon. En dan is zijn beste maatje Rob P er ook nog eens niet.
[/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Een eindje verderop zijn Krimlo en FabulaActaEst in een serieus gesprek verwikkeld met Markrot. Deze laatste is een trouw lid en komt al jaren naar het kamp. Zijn haat tegen n*gers is zeker niet afgenomen sinds hij drie jaar geleden door eentje werd geïnfecteerd met aids.[/FONT][/FONT]

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Tijd voor de opening! De Kampers verzamelen zich aan de lange tafels en de Kampleider gaat achter de spreekstoel staan en neemt het woord: “Aan allen die gekomen zijn, proficiat. Aan allen die niet gekomen zijn, ook proficiat”. [/FONT][/FONT]
[FONT=Calibri, sans-serif]Hierna drukt hij op de play knop van zijn meegebrachte cd-speler om het kamplied van dit jaar te laten horen: [/FONT]
“[FONT=Calibri, sans-serif]Go, go, go, go go, go, go, shawty
It's your birthday
We gon' party like it's yo birthday “

[/FONT] [FONT=Calibri, sans-serif]De Kampleider slaat een ijzingwekkende gil. Enkele andere kampers reageren wat adequater en er vliegen achtereenvolgens een bijbel, een schoen, een hand pepernoten en een squatrek naar de muziekinstallatie (niet leden hebben vaak geen idee hoeveel je eigenlijk kwijt kan in zo'n gewaad). De schoen raakt met een enorme snelheid de installatie. De muziek stopt, maar de echo zal nog wel even doorklinken.
Oh ja, iets met getallen:265453453573

Het is dus dag tot maandag 22.00 uur. Iedereen weet wat hem te doen staat.
[/FONT]

Laatst bewerkt:
Mooi verhaal.:thumbs: vind ik altijd het leukst als het ook daadwerkelijk over de deelnemers gaat.

Ik ben nog niet gearriveerd?:(

Iets met dik, traag en daardoor nog onderweg ofzo?:o

Duidelijk.

lol, mooi verhaal :D ook wel prettig dat het in alineas en met redelijk wat enters is, kan nooit zo tegen die teksten van 10 regels zonder een enter erin hehe.

Weet niet of we die getallen nou serieus moeten nemen of niet...

“Go, go, go, go go, go, go, shawty
It's your birthday

Zitten wel veel o's in die tekst, volgens mij niet zoveel go's in het originele liedje, misschien iets met o's dus? :D

Sanca heeft een baard

Geweldig verhaal, vind t ook altijd het leukste als er veel deelnemers in staan

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 12:07 ----------

lol, mooi verhaal :D ook wel prettig dat het in alineas en met redelijk wat enters is, kan nooit zo tegen die teksten van 10 regels zonder een enter erin hehe.

It's your birthday

Zitten wel veel o's in die tekst, volgens mij niet zoveel go's in het originele liedje, misschien iets met o's dus? :D

Ken jij de tekst, ik zie een wigger!!

whahah epic tekening

It's your birthday

verwijst naar z1000. Duidelijk.

It's your birthday

Zeg jij nu dat je mijn verhalen niet goed vond? :mad:

Go, go, go, go, go, go
Go shawty, it's your birthday
We gonna party like it's your birthday
We gon' sip Bacardi like it's your birthday
And you know we don't give a ****, it's not your birthday

Officiële tekst is dus lichtjes anders, zal er straks eens naar kijken na mijn middagmaal

[FONT=Calibri, sans-serif][FONT=Calibri, sans-serif]Whami voelt zich zelfs geroepen een imitatie te geven van de slecht waaierende n*ger. Hij pakt daarvoor een door hem meegebrachte Muscle & Fitness en begint daarmee erg lafjes op een neer te bewegen. De imitatie had ook wel wat weg van een imitatie van iemand met het Syndroom van Down trouwens.[/FONT][/FONT][FONT=Calibri, sans-serif]
[/FONT]

Waaaaaaat

u6hrgefewfewf.jpg

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 14:05 ----------

It's your birthday

Als Ruud mee deed was hij het :roflol:

chinatown

Laatst bewerkt:
Damn, zitten zoveel namen in met verwijzingen naar dingen en verbanden naar elkaar, dat het moeilijk te achterhalen is welke als hint bedoeld zijn en welke niet. Gaat weer een epic eerste ronde worden :p

"Guts, Penose Whami, Wauter en Biobeast zitten rond een brandend kruis wat te keuvelen."
Worden samen als groep vernoemd. Er zit bovendien geen komma tussen Penose en Whami, maar dat kan een typo zijn.

"Zo'n ventilator kopen vond ik toch wat te prijzig."
Wie was in mijn spel ook al weer de ventilator? Ik denk Golderado, maar twijfel nu of hij de dopingcontroleur niet was. Wat prijzig -> jood?

"Guts pist bijna in zijn broek van het lachen (bijna, hij heeft namelijk geen broek aan onder zijn gewaad)"
Guts draagt geen broek. Is er een reden dat dit specifiek gezegd wordt?

"Penose, Wauter en Biobeast slaan elkaar op de schouders van de pret."
Deze zaten ook in de eerder gemelde "groep".

En dan staan er nog wat dingen in die naar een goede zouden kunnen verwijzen.

Maar het lijkt me sterk dat die ALLEMAAL tips zijn :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven