AndroidHealthClinic

Forumgame 22: Zwart en wit.

Idd, eigenlijk nu wel afgelopen.

Nog niet blijkbaar.
Als er 5 cults waren (en jood, fopneger en wolf), zou het nu 5 tegen 5 zijn. Maar het is nog niet afgelopen, dus waren er 4 cults en is het nu 4 tegen 6. 4 tegen 5 als de wolf een goede uitkiest (en dat kan niet erg moeilijk zijn denk ik).

De Jood ziet dit alles met een glimlach aan

Ik snap hem

Ben benieuwd wie er vannacht uitgegaan is, word toch wel krap nu...

Wel stom dat niet alle burgers gewoon op Woopy zijn gegaan, jammer.
Goed gespeeld van Z1000, zou hem bijna geloven.

We hadden de laatste dag niet eens hoeven posten want de slechten hadden toch genoeg stemmen samen om biobeast eruit te krijgen, met of zonder onze stemmen...

Verhaal ??? Ben zo meteen weer weg en wil eerst nog weten wie er uit ligt :-/
Vrees dat ik deze ronde niet meer overleef, maar ik wil toch op z1000 stemmen. Dacht echt dat hij de fag was...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.395
Pc weigert dienst, dus weeral geen verhaal.

UnknownDBB is dood, hij was Kamper.

Okay, dan zal het 4 slechte tegen 5 goeie zijn nu I guess. Ik laat mijn stem staan, voor zover dat nut heeft.
Vanavond ben ik wel op tijd terug. Ben benieuwd.

Ik ben dood :( en aangezien ik recht heb op nog 1 post bij deze.

Succes met de game.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.400
Nacht 6

Met nog negen deelnemers over is er een hoop duidelijk geworden in het KKK-kamp. Gisteren was een erg spannende dag, maar nadat de mist was opgetrokken bleek er toch weer een burger opgehangen. IMBAatwork keek 's avonds laat nog verdwaasd naar de stemmen en snapt er niks van. Hij komt toch echt tot een andere uitslag.

De Hoofdpiet is deze nacht gewoon weer op avontuur. Zijn slachtoffer was niet moeilijk te bepalen. De man die de laatste twee dagen opeens zoveel praatjes had gekregen. De Hoofdpiet was inmiddels wel een beetje klaar met die praatjes en besloot de man daarvoor het zwijgen op te leggen.
Na de dood van de Kampbewaker is het 's nachts een heel stuk rustiger. De Hoofdpiet ziet in de verte de Fag staan bij een tent. En als de Fag bij een tent staat weet je één ding zeker, er slaapt geen n*ger in die tent. Ook deze nacht is dat namelijk weer het geval.

De Hoofdpiet loopt de tent in van zijn slachtoffer. De bewoner ligt in een diepe slaap, begrijpelijk na zo'n drukke en stressvolle dag. De Hoofdpiet graait wat in zijn jutezak op zoek naar iets om te gebruiken. Uiteindelijk pakt hij er een 'Atlas-stone' uit van 180 kilogram en laat op het gezicht van de nog onbekende bewoner bevallen. Van dat gezicht blijft niet veel over.

De Jood die inmiddels is uitgegroeid tot de belangrijkste man in het kamp heeft ook deze nacht weer succes met zijn beroving. Zijn slachtoffer lag al in een diepe slaap, kennelijk werkt het tellen van stemmen net zo goed als het tellen van schaapjes.

UnknownDBB is dood.

Hij was Kamper.

Terug
Naar boven