Fitness Seller

Forumgame 22: Zwart en wit.

imbaatwork Lijkt me duidelijk vanwege de atlas stones. Volgens mij is niemand anders in staat om zo'n dingetje op te heffen :p Er staat zelf zo'n steentje op zijn avatar.

Ik heb een hint over gelderano. Hij is 100 procent slecht.

gelderano

Gezien er een atlas stone gebruikt word, en ik gewoon goed ben, moet het Sanca zijn.

Golderado gaat eruit vanavond...

Omdat het geen nut meer heeft voor de goeden

Klopt, dankzij mijn rol heb ik veel stemmen vanavond, heb niemand nodig om mij te verdedigen, lukt wel in m'n eentje met alle extra stemmen die ik heb dankzij mijn rol.

Edit: ik ga voor z1000. Nog even de vorige pagina's doorgenomen en het lijkt me duidelijk.

Edit: ik ga voor z1000. Nog even de vorige pagina's doorgenomen en het lijkt me duidelijk.

Alles is duidelijk bro.

De hoofd n*ger hoeft het vandaag en morgen alleen nog maar af te maken. De voorzetjes heb ik al gegeven.
Je kan best op mij stemmen, maar de hoofd n*ger zal vanavond weer iemand killen. Schiet je niks mee op dus.

Gezien er een atlas stone gebruikt word, en ik gewoon goed ben, moet het Sanca zijn.

Ik zou haast zelf beginnen twijfelen :roflol:

Maar aangezien jij een atlasstone op je avatar hebt staan ga ik vandaag op jou, bro' IMBAatwork

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 15:02 ----------

Die atlasstone lijkt me toch anders een dikke hint naar IMBA

imbaatwork

Met zijn grote ballen

Lol, had verwacht dat men bijna unaniem op mij zou gaan met mss nog een verdwaalde stem naar z1000, maar dat is blijkbaar niet het geval.
In dat geval wil ik ook op IMBAatwork gaan.

Terug
Naar boven