XXL Nutrition

Foto tijdens bulk

marcelbriggs

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik post even weer een foto
ik ben nu aan het bulken en weeg nu 90 kg
ik ben 1,88m lang en 17 jaar oud
en ik train nu iets langer dan anderhalf jaar

graag jullie reacties

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsja, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Gewoon door blijven trainen! Ook de borst komt vanzelf wel.

je ziet dat je traint, nu hard werken en massa kweken!

zit al een flinke rug volgens mij. Je schouders lijken wat minder, maar dat kan ook aan de pose liggen.
succes met trainen in ieder geval!

:cool: En gooi dat Ajax petje even weg

Je hebt een aparte borst, de aanhechtingen aan de onderkant zitten vrij ver uit elkaar. 90 kilo is zeker niet slecht, gewoon lekker doorknallen!

90 kilo?? Het zou me verbazen

op hoeveel procent zit je nu .ik ben zelf ook even lang dan jou en even zwaar dat van jou oogt wel wat lichter maar ja weet ook niet waar het gewicht bij jou zit he miss wel dikke poten :P

Denk dat hij op 16% zit.

Echt grote spieren zal je nog niet krijgen op deze leeftijd zonder erg goede aanleg. Maar je hebt een nette basis. Gewoon blijven doortrainen en je zal vanzelf groeien. Ik zie nu nog niet echt iets bijzonders.

Xtreme_BODY zei:
die foto in mijn avatar is van een paar maanden geleden maar ben nu nog ong hetzelfde en heb van de week mijn vetpercentage opgemeten en het was 20
%:eek: maar ben helemaal niet vet. het zit wat in de zij denk ik wat die procenten omhoog doen

denk dat het lager is dan 16%, goede schouders

fitnessboy18 zei:
die foto in mijn avatar is van een paar maanden geleden maar ben nu nog ong hetzelfde en heb van de week mijn vetpercentage opgemeten en het was 20
%:eek: maar ben helemaal niet vet. het zit wat in de zij denk ik wat die procenten omhoog doen

Huidplooimeting of dat rotzooi apparaat?

ziet eruit als 80 kg
max 85 maar meer echt niet
mischien grote poten?

• Topic Starter Topic Starter
ik ben echt precies 90 kg
en mijn vet % is nu 15,7% ik heb het laatst met zon apparaat van herbalife laten meten

haha ok dat verklaar alles ik denk dat je bf toch wel moet schatten tussen de 18/20 %
dan zou het totaal plaatje wel kloppen want ik wel spieren maar echt geen 90 kg???

Terug
Naar boven