XXL Nutrition

Foto tijdens bulk

• Topic Starter Topic Starter
als jullie het niet willen geloven moeten jullie het zelf maar weten
ik ben 90 kg met een bf van 15,7% .

Ik vind je traps gruwelijk achter lopen, rug vind ik btw ook niet echt goed... Maar je ziet wel dat je traind, nog wel werk!

succes kerel

Wat is dit nou weer voor jaloers gezeik. Die vent is 1.90m en alleen omdat zn t**ten wat minder zijn zou hij geen 90k wegen?

En hij is ook echt geen 20%, jullie moeders misschien.

D. zei:
Wat is dit nou weer voor jaloers gezeik. Die vent is 1.90m en alleen omdat zn t**ten wat minder zijn zou hij geen 90k wegen?

hehe D. weer:D
maar hij meet zijn vet met zo een elektronisch k*tapparaat
gozer zolang je geen tang heb gebruikt om het vet te meten weet je het gewoon niet
ga niet uit van die herbal life kk dingen want die kloppen gewoon omdat die niet spiermassa berekenen zijn zo verschrikkelijk onbetrouwbaar
desondanks lekkere massa maar je had meer kunnen pakken
eet je al volgens schema?

Wat een gejank, als iemand zegt dat ie 90 kg weegt, dan is dat nou eenmaal zo. Als je dan toch echt stoer wilt doen, zeg je wel dat je 70 kg weegt, zodat iedereen zegt: 'wow, je ziet er echt vet buff uit voor 70 kg, karma voor jouw'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En een tekening om je statement kracht bij te zetten, chapeau "lionel"

D. zei:

i
k heb ook 20% zie der ong nog gelijk zo uit als op mijn avatar en daar lijk ik wel wat droger dan hem volgens mij dus zit hij vast ook wel op20%

ja zo noemen ze dat he?
Ik eet gewoon kwark en dan ga ik slapen.

spiertje16 zei:
ziet eruit als 80 kg
max 85 maar meer echt niet
mischien grote poten?
90 kilo geloof ik wel, hij is 1.88 dat is lang, en daarnaast is hij niet dun en je ziet dat hij al aardig wat heeft. Spieren zijn zwaarder dan vet toch?

en al zou die liegen? who gives a CRAP?.

Kerel, keep on trainin' je komt er vanzelf. Je basis is iig goed genoeg.

Lekker boeiend hoe zwaar iemand is. Bij bodybuilding gaat het om de optische illusie!

Vind het netjes voor 1,5 jaar maar pas wel op dat je niet te hoog gaat in je % want het moet er ook een keertje vanaf neem ik aan! Succes!

spiertje16 zei:
haha ok dat verklaar alles ik denk dat je bf toch wel moet schatten tussen de 18/20 %
dan zou het totaal plaatje wel kloppen want ik wel spieren maar echt geen 90 kg???

Wat is dat voor zanik? Het is echt hooguit 16%, eerder minder, 14 ofzo. Vet heeft overigens meer volume dan massa dus zou hij er juist "groter/puffyer" uit hebben gezien. Iemands kwaliteit beoordelen is lastig he spieremans? :D

Ik heb 16% en ben echt niet zo droog als hem!

Herbalife

Lol,

die apparaten van herbalife zijn een lachertje! volgens dat ding zat ik op 5%! Ik ben dan wel mager, maar zo mager toch ook weer niet. Met huidplooimetingen zit ik altijd rond de 10-12. Heb het sowieso niet op die elektrische apparaten, zelfs de duurdere niet. Vaak moet je allerlei gegevens invoeren zoals je leeftijd enzo terwijl dat ding alleen je gewicht hoeft te weten om je % te kunnen berekenen. Heb het idee dat er vaak een soort statistische berekening achter zit bij die k*tdingen.

goed dat je zo vroeg begonnen bent. je kan er heel wat van maken . je borst zou ik snel wat aan doen kerel want dat zijn natuurlijke mierentietjes eej. no offence. ga ervoor:cool:

Terug
Naar boven