MuscleMeat

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.

sniperx

Huge Freak
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
67kg
Vetpercentage
10%
Hey mensen. Werd tijd voor een GOEDE foto. Ik ben lang niet tevreden over mijn fysiek, maar dat zal ik wel nooit zijn, "Strive for the best"!

insjdk.jpg

Reacties welkom.

Laatst bewerkt:
K*tfoto. Maak een fullbody pic van een degelijke afstand. Zo'n foto trekt alles uit het verband. Dus GOEDE foto, my ass. Hup, nieuwe maken dan. Overigens valt er nog niet veel massa te zien, maar je bent nog jong en pas begonnen.

Of maak een paar poses, pleur ze in je gallerij en maak over een jaar nog eens foto's.

• Topic Starter Topic Starter
K*tfoto. Maak een fullbody pic van een degelijke afstand. Zo'n foto trekt alles uit het verband. Dus GOEDE foto, my ass. Hup, nieuwe maken dan. Overigens valt er nog niet veel massa te zien, maar je bent nog jong en pas begonnen.

Of maak een paar poses, pleur ze in je gallerij en maak over een jaar nog eens foto's.

Heb er eentje van verder weg bij gezet.

ik hoop voor je dat je test levels gouw omhoog gaan, kan je eindelijk eens wat groeien.

Goed zo, en nu geen foto's meer posten. Als je zo graag foto's post, zeg dan tegen jezelf: Ik mag pas een foto posten als ik 10 kilo zwaarder ben. Als je zo'n doel stelt hoop ik dat je er keihard aan gaat werken en met een resultaat komt. Succes. Oja en ga deadliften, chinnen, rowen en benchpressen.

en eten!

Haha, ik doe m'n uiterste best. Bedankt voor de reacties.

Goed zo, en nu geen foto's meer posten. Als je zo graag foto's post, zeg dan tegen jezelf: Ik mag pas een foto posten als ik 10 kilo zwaarder ben. Als je zo'n doel stelt hoop ik dat je er keihard aan gaat werken en met een resultaat komt. Succes. Oja en ga deadliften, chinnen, rowen en benchpressen.

Merk ook dat er veel mensen foto's posten waar we als standaard antwoord geven. Meer eten, hard trainen en volhouden. Meer kan je ook niet zeggen eigenlijk. Zelf heb ik me gewoon opgelegd dat ik pas foto's post als er wat echte massa op mijn frame zit. Dan kan er pas echt advies gegeven worden of alles mooi in verhouding is.

Niks negatiefs voor jou hoor Sniper. Je weet al wat ik ga zeggen. Doorbulken en doorknallen!;) Succes!

mijn advies: Maak nu nog eens een aantal fotos in verschillende fotos (voor jezelf) en dan maak er pas weer een paar over een jaartje. Deze fotos zijn allebei veel te dichtbij en zijn niet goed om te vergelijken later.
ps: neem abbo op de sportschool ipv met 2 dumbbells thuis te trainen.

Ik zou rustig aan wat meer gewichten pakken en wat meer gaan eten.
na 1.5 jaar beheers je de technieken inmiddels wel, dus dat zit wel goed.

Niet te zwaar trainen. Je bent nog maar 13 jaar en volop in de groei.

Man hijs 13 , ik zie duidelijk al chest lijnen en een zekkere 6pakje komen *VOOR 13 JAAR* vind ik dat wel nais

To the topic starter , ga zo door man ik volg je ;)

Keep it up. Ik zou persoonlijk ook wat rustiger aan doen als ik jou was, en echt gaan knallen als je 16 bent;)

Ik doe lekker rustig :). Op mijn 16e ga ik inderdaad knallen!

Zie nu pas dat je 13 bent. Goed dat je nog rustig aan doet.:thumbup: Gewoon op je 16e beginnen met knallen, dan sta je er op je 18e heel erg goed voor. En nu gewoon voor de bLoKJuuhZZ gaan (en wat kickboxen ofzo), zijn al die meisjes op middelbaar helemaal gek op:D

Zie nu pas dat je 13 bent. Goed dat je nog rustig aan doet.:thumbup: Gewoon op je 16e beginnen met knallen, dan sta je er op je 18e heel erg goed voor. En nu gewoon voor de bLoKJuuhZZ gaan (en wat kickboxen ofzo), zijn al die meisjes op middelbaar helemaal gek op:D

Haha thnx. Blokjes zijn niet belangrijk, wat helaas 99% van de jeugd wel vind.. De "blokjes" zijn inderdaad mooi om te hebben, maar het is niet het enigste.

als je thuis blijft trainen met paarse dumbbells ipv in een echte sportschool zul je nooit veel vooruit komen. of je moet een powerrack, bench en een dikke stapel schijfen. maar dat kost je een hoop geld.

als je thuis blijft trainen met paarse dumbbells ipv in een echte sportschool zul je nooit veel vooruit komen. of je moet een powerrack, bench en een dikke stapel schijfen. maar dat kost je een hoop geld.

Ik heb er sowieso niets aan om naar een sportschool te gaan.

1. Ik kom er niet in.
2. Ik krijg 100% zeker:"Hey, jij bent veel te jong!"
3. Ik heb er qua gewichten ook niet veel aan aangezien ik niet echt sterk ben (Durf ik rustig te zeggen, het zij zo.)

Toch bedankt voor je reacties, en alle anderen ook bedankt. :thumbs:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven