MuscleMeat

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je 17 bent, ben je een beest :0

op je 18de ben je een enorm beest. Trust me

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop het :D.

Oh btw bij ons zijn er wel wat jongere kinderen dan 15 hoor.. bij ons werd ook naar leeftijd gevraagd maar wie weet dat je geluk hebt en je een beetje een soepele sportschool hebt, proberen kan altijd. ziet er niet verkeerd uit trouwens :p
ookal zie ik niet meer dan je uitvergrote avatar..

Goed dat je nu al bezig bent! Ga zo door en je bent een uBerbaas op je 17e! :wl::thumb:

Bedankt voor alle reacties :).

Baksteen, volgende foto zal ik het van verder weg doen ;).

heel flink voor een 13- jarige! keep up the good work!

weet je als ik dat zie lijk dat op een of andere reden heel nep want als ik je op scool zie ben je heel mager enz maar dat kan ook wel aan me verbeelding liggen

Haha, op school heb ik (gelukkig) kleren aan :p.

Nou ik vind het er super uitzien hoor!! =)
Blijf zo doorgaan x

Nieuw, niet super duidelijk.. Alsjeblieft, oordeel op het lichaam, niet de foto!

1zzzpf.jpg

24dmyjc.jpg

En bedankt @ hierboven!

Nieuwe foto van betere kwaliteit:

ieqxq9.jpg

netjes hoor en al helemaal voor je leeftijd

Dankje

Dude neem even een foto van wat afstand met je kop erbij. Zo hebben we amper een idee van de proporties. Vind het er trouwens een vrij gewoon lichaam, harder trainen. ;)

Toch bedankt. Zo'n reactie spoort me alleen maar aan om nog harder te knallen :fire:, wel vind ik het jammer dat ik geen begin foto meer heb van in 2007, dan had je kunnen zien dat ik van best ver kom..

vind het tegenvallen (qua tijd die je al traint) logisch natuurlijk, je bent jong, en je traint thuis, als ik jouw was zou ik volgend jaar lekker naar de sportschool gaan (dan hoef je je ook niet te schamen voor je pussyweights (zoals je eerder zei(volgens mij))). je word een beest!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven