Dunk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er sowieso niets aan om naar een sportschool te gaan.
1. Ik kom er niet in.
2. Ik krijg 100% zeker:"Hey, jij bent veel te jong!"
3. Ik heb er qua gewichten ook niet veel aan aangezien ik niet echt sterk ben (Durf ik rustig te zeggen, het zij zo.)
Toch bedankt voor je reacties, en alle anderen ook bedankt..
Haha thnx. Blokjes zijn niet belangrijk, wat helaas 99% van de jeugd wel vind.. De "blokjes" zijn inderdaad mooi om te hebben, maar het is niet het enigste.

1. Ik kom er niet in.
3. Ik heb er qua gewichten ook niet veel aan aangezien ik niet echt sterk ben (Durf ik rustig te zeggen, het zij zo.)
1. Ik kom er niet in.
hoezo train je op zo een jonge leeftijd je bent nog niet eens uitgegroeid .....
Bla bla , zeg maar weer na wat je hoort van r**ards. Als hij het slim aanpakt , imo bodyweight oefeningen en niet te zware gewichten (5-10k) en voldoende rust zien ik niet in wat er verkeerd aan is. Binnen een jaartje of 2 kan hij dan serieus beginnen en heeft hij al iets van kracht door bodyweight oefeningen.
je hebt al aardig wat kennis maar je moet geduld hebben, fysiek bouwen duur nogal wat jaartjes
. Alles op z'n tijd.