AndroidHealthClinic

Foto van een 13 jarige die sinds Oktober 2007 traint

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook op jongere leeftijd mag je gewoon naar de sportschool toch? Voor zover ik weet is er bij mij iig geen minimum leeftijd.

idd bij ons loopt er ook een ventje van een jaar of 10 met zijn papa ;) of het goed is op zoon leeftijd is een tweede, ben zelf ook begonnen op mijn 13e met fitness maar geen bb/kt omdat je toch in de groei bent ;)
voor de rest ziet het er al goed uit gewoon doorgaan zo

Voor een dertienjarige vind ik het heel goed.
En zoals je zelf al weet, maar toch nog eens benadrukken: doe het nog maar rustig aan

Heb alvast veel respect voor je mentaliteit en intelligentie gezien je leeftijd.
(Volgens mij is je IQ zelf al hoger dan die van Arnoldfan)

karma als ik weer kan

Ik heb er sowieso niets aan om naar een sportschool te gaan.

1. Ik kom er niet in.
2. Ik krijg 100% zeker:"Hey, jij bent veel te jong!"
3. Ik heb er qua gewichten ook niet veel aan aangezien ik niet echt sterk ben (Durf ik rustig te zeggen, het zij zo.)

Toch bedankt voor je reacties, en alle anderen ook bedankt. :thumbs:.

bij ons komen er ook gasten van 12 jaar, die krijgen een speciaal programma voor de jonkies. je mag toch wel van je ouders?

Haha thnx. Blokjes zijn niet belangrijk, wat helaas 99% van de jeugd wel vind.. De "blokjes" zijn inderdaad mooi om te hebben, maar het is niet het enigste.

Dat weten jij en ik wel, maar daar denken die meisjes van jouw leeftijd wel anders over. Toen ik jouw leeftijd had, had ik ook een laag vetpercentage met blokjes. En dat was toch wel het 1e wat die meisjes willen zien tijdens gym:D
Bedoelde het meer omdat je de rest toch nog niet voluit kan trainen. Naar mijn mening kan je op die leeftijd alleen je buik hard aanpakken.

1. Ik kom er niet in.
3. Ik heb er qua gewichten ook niet veel aan aangezien ik niet echt sterk ben (Durf ik rustig te zeggen, het zij zo.)

1. Daar zou je naar moeten informeren. Maar tot nu toe kan je toch nog genoeg thuis doen.
2. Je bedoelt van de mensen die daar trainen? Schijt aan die lui.
3. Niemand is dat toch in het begin. Je moet je echt niet gaan schamen voor de gewichten waarmee je traint, als de uitvoering maar goed is.

Zou gewoon nog lekker thuis trainen met de middelen die je hebt. Of koop er nog een bankje en een barbell bij en je bent een stuk goedkoper uit als de sportschool.

Sniperx is gewoon een toppertje wacht maar over een paar jaar dan laat ie iedereen een poepje ruiken, slimme rakker hehe.:D:D

wat zitten julie die jongen zo afteblaffen is ochgod 13 jaar,je bent goed bezig en moet nog veel leren maar dat komt wel boy doe nu nog maar rustig aan je zit in je groei

gewoon rustig aan doen.genoeg eten.en over een paar jaar de sportschool in.

Niks rustig aan. Keihard knallen. Word je zelfs langer van! :thumbup:

1. Ik kom er niet in.

hoezo train je op zo een jonge leeftijd je bent nog niet eens uitgegroeid .....

hoezo train je op zo een jonge leeftijd je bent nog niet eens uitgegroeid .....

Bla bla , zeg maar weer na wat je hoort van r**ards. Als hij het slim aanpakt , imo bodyweight oefeningen en niet te zware gewichten (5-10k) en voldoende rust zien ik niet in wat er verkeerd aan is. Binnen een jaartje of 2 kan hij dan serieus beginnen en heeft hij al iets van kracht door bodyweight oefeningen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties mensen.

Bla bla , zeg maar weer na wat je hoort van r**ards. Als hij het slim aanpakt , imo bodyweight oefeningen en niet te zware gewichten (5-10k) en voldoende rust zien ik niet in wat er verkeerd aan is. Binnen een jaartje of 2 kan hij dan serieus beginnen en heeft hij al iets van kracht door bodyweight oefeningen.

En binnen een jaartje of 2 beheerst hij de goede technieken waarschijnlijk. En als hij op dit forum blijft kijken/posten zal hij binnen een jaartje of 2 ook de nodige kennis opdoen.

Techniek > Gewicht inderdaad. En ik ga zeker knallen op m'n 16e :D.

Gewoon doorgaan als je al deed.
Wel je trainingsschema iets aanpassen (in je log is daar al genoeg over gepost)

Goede basis, en een ideale start leeftijd!
Was ik maar zo vroeg begonnen.

Groei ze!

Hier nog even een foto van m'n rug:

2e3vax5.jpg

Helaas niet SUPER duidelijk.

:cool:

je hebt al aardig wat kennis maar je moet geduld hebben, fysiek bouwen duur nogal wat jaartjes

Kan er niet echt iets over zeggen, maar zal vast goed komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven