AndroidHealthClinic

Foto van mijn lijf, kijk even!!

nja ik hoef geen gepimpt lichaam, wat de meeste hier wille, gewoon een mooie buik, en de armen wt gespiert, hoeft allemaal niet TE..

maar moet ik nu dus nog onder de 11% kome voordt je mn buikspiere ziet?
of bereik ik gewoon mt iedere dag buikspieroefeningen ook al behoorlijk wt?
of moet ik dus echt nog mager worde fso?

je armen krijg je niet gespierd met losse gewichtjes alleen...

• Topic Starter Topic Starter
wat had je dan van een 16jarige verwacht? een super gespierd lichaam :rolleyes: ja sure, de meeste beginne dan pas net met traine, of te denke aan een gespierd lichaam,
bedankt voor de tips zover!

nja ik hoef geen gepimpt lichaam, wat de meeste hier wille, gewoon een mooie buik, en de armen wt gespiert, hoeft allemaal niet TE..

maar moet ik nu dus nog onder de 11% kome voordt je mn buikspiere ziet?
of bereik ik gewoon mt iedere dag buikspieroefeningen ook al behoorlijk wt?
of moet ik dus echt nog mager worde fso?

Jah, kzou minstuns nog 7 kilo afvalluhh, "Ralff". Anders kan juh die ripped abs wel vErGeTuHhH!!!1!einszweipolizei!1

wat had je dan van een 16jarige verwacht? een super gespierd lichaam :rolleyes: ja sure, de meeste beginne dan pas net met traine, of te denke aan een gespierd lichaam,
bedankt voor de tips zover!

Gast, het ziet er naar uit dat je je foto's niet plaatst om een oprechte mening van je mede-bb'ers te krijgen. Het lijkt erop dat je alleen je foto's post voor positief commentaar.

Dat noemen dbb.com ingewijden:
Een verkapt-check-hoe-ubermensch-gespierd-ik-ben-voor-iemand-die-bijna-16-is-topic.

Psychiaters noemen dit:
Grootheidswaanzin.

neenee dat zeker niet, en ik weet ook dat ik nog heeeeeeeel veel moet traine, mr t kwam net misschien anders over dan hoe ik t wou zegge :(

Voordat je armen "te gespierd" zijn, ben je sowieso al een paar jaar trainen verder:)

Lijkt me wel een grappig zicht, zo'n enorm dunne beentjes en da abs en dikke biceps, triceps. :p

tja, sommige zegge, dt ze nooit TE gespierd kunnen zijn, haha xD

Ik wil maar zeggen, ga ook je benen trainen, is veel mooier. Ga niet gay zitten doen.

Als je alleen 'n sixpack wilt dan moet je hier niet zijn. Op dit moment is je voeding gewoon een lachertje, mijn ontbijt ziet er bijna zo uit. Daarnaast stelt je fysiek ook niets voor, dus verwacht geen complimenten.

Ga eens zoeken naar een goed voedingsschema en zoek een sportschool.

mager ben je al vriend dus dat hoef je niet meer te worden :D maar goed die voeding is wel heeeeel weinig! volgens mij kom je niet eens aan 2000 kcal zo :D tip: ga 6-8 x eten per dag: complexe carbs, eiwitten en goede vetten plus groente/fruit, train minimaal 3x per week , slaap goed en ga opzoek naar een weg wat voor jou goed werkt

en nu squatten jij! :D

maar goed niks aan het handje nog natuurlijk gezien je leeftijd! als je de tips overneemt en luistert naar je lichaam moet t goed komen..iig een stuk beter dan nu..succes

met zo weinig eten ga je nergens komen, enkel blijven zoals je er nu uitziet, en als je met je huidig voedingsschema nog eens zware kilotraining en cardio doet zie ik je nog spiermassa verliezen in de mate dat het nog mogelijk is..

Dus meer voedingsrijke JAMJAM doen! Fixeer je niet alleen op een sixpack omdat je ontdekt hebt dat meisjes er aardig WET op worden;) een getraind lichaam ontwikkeld van kop tot teen maakt hen MORE wet, om het wat creatief over te brengen:)

Eventjes serieus nu, lees hier wat rond op het forum, heb je al snel enkele weken voor nodig wil je het goed doen, dan ga je meer interpretatie hebben.

Gast, dit forum gaat over bodybuilding, zoek je heil liever op fok.nl ofzo...

bedankt voor de tips!, ik zal der zeker iets mee doen

als ik jou was zou ik me eerst maar eens gaan verdiepen in trainen en eten en wat het met je doet. Met zulke vragen kom je nogal onnozel over ;)

mooie buik en armen.. elke dag chunches doen en dumbbells kopen en 3 x in de week wat hammer curls/dumbbell curls doen :)

maak je geen zorgen over je BF en magerder worden al helemaaal niet.

@ Obeb

Waarom elke dag crunches? Je buikspieren zijn ook gewoon spieren en hebben net als alle andere spieren rust voor herstel nodig.

@ Obeb

Waarom elke dag crunches? Je buikspieren zijn ook gewoon spieren en hebben net als alle andere spieren rust voor herstel nodig.

Eindeloze discussie! Ik crunchte ook elke dag, ging goed... Nu crunch ik 2x per week en gaat ook goed... Dus het hoeft zeker niet elke dag!

ik zeg niet dat dat het beste is... juist helemaal niet maar in zijn situatie zou ik dat gewoon doen. Hij heeft niet de potentie/behoefte om een paar jaar te gaan knallen trainen eten e.d. dus tsja dat mag hij zelf weten.

Ik train zelf helemaal geen buikspieren, die neem ik wel mee met mijn compound oefeningen :)

maar ik vertel hem wat hij graag wil horen :P

Terug
Naar boven