AndroidHealthClinic

Foto van mijn lijf, kijk even!!

• Topic Starter Topic Starter
ja ik doe nu iedere dag, 8x 25 crunches, met 8kg op mn borst ;)

ja vage foto en verder valt er nog niet veel te zeggen na een maand.
goed eten is de tip die ik je wil mee geven.

wat had je dan van een 16jarige verwacht? een super gespierd lichaam :rolleyes: ja sure, de meeste beginne dan pas net met traine, of te denke aan een gespierd lichaam,
bedankt voor de tips zover!

er lopen hier anders genoeg 15-16-17 jarigen rond met een puike fysiek, en dan heb ik het niet over een gewone zoals de mijne dus je opmerking slaat op niets, je wilt blijkbaar complimentjes maar je begint pas ??? .

gast ga trainen en vreten.. en als je na 3 paginas nog niet wil luisteren! 1 tip: superdudes.nl

..Wil niet zeggen dat mijn lichaam erruit ziet. Maar idd beter als dit.
Als ik jou was z ou ik net als de rest zegt meer eten. Dan trainen. En niet zo zorgen maken om je 'blokjes' . Het is belangrijker in het leven te gaan met een stevige bouw, Dan met 58 kg Blokjes te hebben met een platte borst etc etc.

tip: Lezen op DBB -> ETEN -> Trainen -> Slapen.

vrouwen vallen niet alleen voor blokjes hoor.

ik zie ze ook altijd lopen op het strand zo die heeft blokjes buik en dna kijk je veder en dan is het gewoon een spare rib.

gewoon vreten vreten vreten massa op bouwen en dan volgend jaar je blokjes buik kweken door iets te gaan cutten

kan iemand me dan zeggen wat ik ongeveer moete eten per dag? waar ik mijn vetpercentage heb laten meten, stond op dt briefje dt ik rond de 1880kcal moet binnekrijge per dag ..

ok, ga op de 2500 zitten ofzo. Zodra je boven je verbruik zit met je inamen kom je logiescherderwijs (is fout getiept) aan;)

tel daar maar minimaal 500 bij op, dan kom je wel richting je behoefte.

en je moet gewoon veel brood brinta groente fruit havermout zuivel vis e.d. eten.

2500 vind ik niet boven onderhoud hoor ook niet op die leeftijd eet gewoon 3000 kcal per dag ga dan 2 jaar trainen en denk dan aan blokjes anders ziet het er echt niet uit

Het doel van jou is zowiezo slecht, dus je ben niet goed op weg. Gewoon alles trainen, kan niet zeggen dat je breed ofzo bent, allles is nog maar magertjes.

ImageShack - Hosting :: htfgrwtfnm3.png

Ik ben pas begonnen, om precies te zijn een maand, ik voetbalde alleen, en nu doe ik dus een maand lang iedere dag crunches, en met dumbbell oefeninge die ik me vorige week gekocht heb, armen had ik eerst helemaal NIKS, nu ben ik dus een week met me armen bezig, verder zit ik qua voeding goed..
ik weet dt de foto niet echt duidelijk is, maar daar hoef ik ook niks over te hore, beoordeel alleen wt je ook kan beoordelen aub.
verder ben ik 1,74m lang, weeg ik 62kg, en heb ik een vetpercentage van 11%.. maar ik wil dus gewoon een mooie buik hebbe, ik eet niet veel, en drink alleen water .. benen zijn goed, van t voetballen.. dus ik wil gewoon een mooie buik hebben.. Tips welkom!!, en zeg ook even of ik op de goede weg ben, of net niet, nogmaals ik ben pas een paar weken bezig, !! hopelijk word ik daar niet zo op afgerekent.. ik ben namelijk pas 2maanden 16 :rolleyes:

:roflol: wat een nerd ben je

sorry maar moest ik van jou zijn ik begon er helemaal niet aan.. drie paginas werd er gezegd je moet eten voor het dan maar eens overwogen hebt.. er zegt iemand hoeveel keer je buikspieren moet trainen en daar ga je direct op in.. van zo een mensen zou ik toch het schijt krijgen.. iedereen hier doet zen best goeie tips mee te geven maar het boeit je geen ****..

wat mij betreft, doe je maar.. train je buikje en je armpjes die toch niet zullen groeien en geef het dan maar op na nog een maand omdat je ervan gaat zweten en je armpjes niet groeien..

veel sterkte

kan iemand me dan zeggen wat ik ongeveer moete eten per dag? waar ik mijn vetpercentage heb laten meten, stond op dt briefje dt ik rond de 1880kcal moet binnekrijge per dag ..

Zal ik maar de moeite nemen op dit tijdstip om wat neer te kalken:p Waarschijnlijk zal je je bij lange na niet aan gaan houden en gewoon op je 1000kcal p/d houden en denken dat je daarmee nog voor de zomer breed wordt!:rolleyes:
Maar zal je voorbeeldje geven hoe je voedingsparoon kan aanpassen, en zoals iedereen al heeft aangegeven: om MEER te gaan eten!

Stevig ontbijt:
Complex carbs: volkoren boterhammen/dikke bord brinta/kom All-bran
Eiwitten: kipfilet/ eiwit-shake/ Eieren
En daarbij wat goede vetten
Stuk fruit

daarna voor avondeten, 3/4 maaltijden verspeiden over de dag van rond de 300kcal per maaltijd, bijv: 2 bruine boterhammen/ 75 gr kipfilet/ handje pinda's

voor slapen gaan ook nog wat eiwitjes en complex carbs! Verder over de dag nog wat groente/fruit eten!

daarnaast goed trainen (dus HELE lichaam) en dan moet het goedkomen:cool:

Haha over maand zien we foto vast op superdudes!!!:sd:

succes!:D

Zal ik maar de moeite nemen op dit tijdstip om wat neer te kalken:p Waarschijnlijk zal je je bij lange na niet aan gaan houden en gewoon op je 1000kcal p/d houden en denken dat je daarmee nog voor de zomer breed wordt!:rolleyes:
Maar zal je voorbeeldje geven hoe je voedingsparoon kan aanpassen, en zoals iedereen al heeft aangegeven: om MEER te gaan eten!

Stevig ontbijt:
Complex carbs: volkoren boterhammen/dikke bord brinta/kom All-bran
Eiwitten: kipfilet/ eiwit-shake/ Eieren
En daarbij wat goede vetten
Stuk fruit

daarna voor avondeten, 3/4 maaltijden verspeiden over de dag van rond de 300kcal per maaltijd, bijv: 2 bruine boterhammen/ 75 gr kipfilet/ handje pinda's

voor slapen gaan ook nog wat eiwitjes en complex carbs! Verder over de dag nog wat groente/fruit eten!

daarnaast goed trainen (dus HELE lichaam) en dan moet het goedkomen:cool:

Haha over maand zien we foto vast op superdudes!!!:sd:

succes!:D

als je ziet hoe mager die jongen is, dan denk ik niet dat hij hiermee genoeg zal eten..
maar het zou al een goed begin zijn

Maar ik kan maar 1x per week 'echt' gaan fitnessen, en als ik dan nu opeens veel meer ga eten, en ik train maar 1x in de week, zal dat dan genoeg zijn?

Terug
Naar boven