- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ik doe nu iedere dag, 8x 25 crunches, met 8kg op mn borst![]()
)wat had je dan van een 16jarige verwacht? een super gespierd lichaamja sure, de meeste beginne dan pas net met traine, of te denke aan een gespierd lichaam,
bedankt voor de tips zover!
.
gast ga trainen en vreten.. en als je na 3 paginas nog niet wil luisteren! 1 tip: superdudes.nl
Maar inderdaad seagel heeft gelijk.ImageShack - Hosting :: htfgrwtfnm3.png
Ik ben pas begonnen, om precies te zijn een maand, ik voetbalde alleen, en nu doe ik dus een maand lang iedere dag crunches, en met dumbbell oefeninge die ik me vorige week gekocht heb, armen had ik eerst helemaal NIKS, nu ben ik dus een week met me armen bezig, verder zit ik qua voeding goed..
ik weet dt de foto niet echt duidelijk is, maar daar hoef ik ook niks over te hore, beoordeel alleen wt je ook kan beoordelen aub.
verder ben ik 1,74m lang, weeg ik 62kg, en heb ik een vetpercentage van 11%.. maar ik wil dus gewoon een mooie buik hebbe, ik eet niet veel, en drink alleen water .. benen zijn goed, van t voetballen.. dus ik wil gewoon een mooie buik hebben.. Tips welkom!!, en zeg ook even of ik op de goede weg ben, of net niet, nogmaals ik ben pas een paar weken bezig, !! hopelijk word ik daar niet zo op afgerekent.. ik ben namelijk pas 2maanden 16![]()
wat een nerd ben jekan iemand me dan zeggen wat ik ongeveer moete eten per dag? waar ik mijn vetpercentage heb laten meten, stond op dt briefje dt ik rond de 1880kcal moet binnekrijge per dag ..
Waarschijnlijk zal je je bij lange na niet aan gaan houden en gewoon op je 1000kcal p/d houden en denken dat je daarmee nog voor de zomer breed wordt!

Zal ik maar de moeite nemen op dit tijdstip om wat neer te kalkenWaarschijnlijk zal je je bij lange na niet aan gaan houden en gewoon op je 1000kcal p/d houden en denken dat je daarmee nog voor de zomer breed wordt!
![]()
Maar zal je voorbeeldje geven hoe je voedingsparoon kan aanpassen, en zoals iedereen al heeft aangegeven: om MEER te gaan eten!
Stevig ontbijt:
Complex carbs: volkoren boterhammen/dikke bord brinta/kom All-bran
Eiwitten: kipfilet/ eiwit-shake/ Eieren
En daarbij wat goede vetten
Stuk fruit
daarna voor avondeten, 3/4 maaltijden verspeiden over de dag van rond de 300kcal per maaltijd, bijv: 2 bruine boterhammen/ 75 gr kipfilet/ handje pinda's
voor slapen gaan ook nog wat eiwitjes en complex carbs! Verder over de dag nog wat groente/fruit eten!
daarnaast goed trainen (dus HELE lichaam) en dan moet het goedkomen![]()
Haha over maand zien we foto vast op superdudes!!!![]()
succes!![]()