AndroidHealthClinic

Foto: Verschil tussen Ronnie en Arnold

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

geef mij dan maar arnold zijn fysiek :)

****ing OUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vooral die benen!!
Wat een vleesklompen zijn het tegenwoordig.....

Ronnie is wel een huge ass BB. Maar ik vind hem er toch iet over gaan. Ook lijkt zijn borst maar "klein" als je het in verhouding ziet. Vind enkel Arnold zijn buik iets te klein, hij ademt wss in... Ik zie liever Ronnie, maar ben liever Arnold

Geef mij maar ronnie. Ik snap ook niet waarom mensen het mooi vinden als ze hun buik zo inhouden.

Behalve die buik en benen vind ik arnold er toch een stuk beter uit zien... Ja ik weet het, ik ben vreemd :cool:

Kijk die bovenarmen van Arnold!!!!! Zonder STH.
En mooier als die van Ronnie

Vetpercentage Ronnie is precies ook lager of is dat maar een idee?

j354j4 zei:
Geef mij maar ronnie. Ik snap ook niet waarom mensen het mooi vinden als ze hun buik zo inhouden.

Jij snapt het zeker niet.
Op de foto houdt Ronnie z'n buik ook in,maar omdat ie zulke grote ingewanden+binnenste buikspieren heeft kan ie 'm gewoonweg niet verder inhouden.
Daarom zie je in het hedendaagse BB pro-circuit niemand meer die een vacuumpose kan uitvoeren,lang leve de STH!

Nee geef mij dan maar Arnold!

arnold ga squatten !!

Cossieboy zei:
Op de foto houdt Ronnie z'n buik ook in,maar omdat ie zulke grote ingewanden+binnenste buikspieren heeft kan ie 'm gewoonweg niet verder inhouden.
Daarom zie je in het hedendaagse BB pro-circuit niemand meer die een vacuumpose kan uitvoeren,lang leve de STH!

Laat ik het dan zo zeggen. Vacuumpose = lelijk.. ziet er belachelijk uit. Arnold was een beachboy.. kijk die benen dan :p

Cossieboy zei:
gunter, dexter, darrem kunnen t aardig

Arnold ziet er echt 10x beter uit dan Ronny vind ik. Bodybuilders van nu zijn echt too much, vooral de buik is lelijk tegenwoordig!

Maar dat is natuurlijk slechts mijn mening. ;)

Dit is al 100 keer voorbij gekomen, wie dit nog een keer post verdient negatieve karma.

ik persoonlijk vind het gigantisch lelijk om er zo uit te zien, dan 10x liever arnold zwartenekker dan die ander

daarom dat jij little dre blijft :)

Terug
Naar boven