AndroidHealthClinic

Foto: Verschil tussen Ronnie en Arnold

j354j4 zei:
Laat ik het dan zo zeggen. Vacuumpose = lelijk.. ziet er belachelijk uit. Arnold was een beachboy.. kijk die benen dan :p

Heb je helemaal gelijk in, 9 van de 10 mannen op het strand heeft zulke benen :rolleyes:

Heeft iemand die onderarm van Coleman al opgemerkt helemaal links op de foto? :eek: Lijkt wel te gaan ontploffen.

Ps: als nieuw formulezende kerel, kan iemand me zeggen waarvoor STH en imo staat? Lees ik overal en weet niet wat jullie hiermee willen zeggen...

Greetz,

Tombie

Tombie zei:
Heeft iemand die onderarm van Coleman al opgemerkt helemaal links op de foto? :eek: Lijkt wel te gaan ontploffen.

Ps: als nieuw formulezende kerel, kan iemand me zeggen waarvoor STH en imo staat? Lees ik overal en weet niet wat jullie hiermee willen zeggen...

Greetz,

Tombie

IMO = in my opinion

sth weet ik niet.

Op die benen en buik na verschillen ze niet eens zo gek veel in massa.

j354j4 zei:
Laat ik het dan zo zeggen. Vacuumpose = lelijk.. ziet er belachelijk uit. Arnold was een beachboy.. kijk die benen dan :p

Heb jij een beenomvang van 73 cm dan?
Kunnen alle beachboy's ook 250 kg fullsquatten?

Arnold was veel beter dan Ronnie. Tegenwoordig is er geen kunst meer aan met al die verschillende groeihormonen.
Arnold for President!

;)

het zijn gewoon 2 hele verschillende bodybuilders. Je kunt geen apppels met peren vergelijken.

Feit is, dat Coleman nu eenmaal een betere bodybuilder is. Als je schwarzenegger en coleman naast elkaar zou zetten op het podium, zou Coleman ( uiteraard winnen ) op dit moment, volgens de huidige wedstrijdcriteria.

Maar toch vind ik de fysiek van Arnold mooier, misschien heeft dat te maken met het feit dat dat haalbaarder overkomt.

In de tijd dat Zane de bodybuildingwereld regeerde, had men ook meer het gevoel ver te kunnen komen.

Maar dat ligt natuurlijk ook aan je eigen dedication.

Maar goed, ik ben persoonlijk gewoon een fan van the iron age. Arnold Schwarzenegger, Sergio Oliva, Lou Ferrigno, Franco Columbu, Frank Zane, gewoon allemaal prachtbodybuilders.

Arnold had ook gruwelijke poten. Ik durf te wedden dat weinig mensen zulke benen hebben. Maar ja, coleman is gewoon beter. Maar het kan zijn dat je net als ook de bodybuilders uit the iron age mooier vind.

groet, mass_builder

Beachboy my ass!!

Arnold's borst is nog steeds onovertroffen.

ik vind arnold er goed uitzien, ronnie ook zeker wel!

vroeger was alles anders op het gebied van AAS, ik durf mn geld er op in te zetten dat arnold geen slin+GH of IGF-1 shit gebruikte..

Arnold had een prachtfysiek en heeft bodybuilding in mijn ogen gewoon een mooiere betekenis gegeven..

Ronnie is gewoon stukken anders.. groter is niet mooier.. ik vind arnold zn taille gewoon super!

en zn benen, tja misschien beachboy, maar ze zijn tenminste niet opgeblazen..

ik vind ronnie mooier als arnold er niet bij staat, laten we het daar op houden ;)

Arnold is in mijn ogen 'the man'

ondanks de 30 jaren verschil zien arnolds biceps en borst er toch groter uit dan die van ronnie?

RubenSossa zei:
met setjes van 10 reps per stuk ja. Doe je hem dat na dan?

Richard wel, dus dan ben je snel uitgeluld. Ryu squat ook meer en zo zijn er zat jongens die meer squatten dan Arnie deed. Laten we niet doen alsof het zo'n uitzonderlijke prestatie is, want dat is het niet.

Terug
Naar boven