- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je met een log?
Wat is dat en hoe maak ik dat?
Helaas.Ik ben lid geweest op een ander account en heb nu een nieuwe account aangemaakt en ben met dit nieuwe account pas net lid, is het dan misschien toch mogelijk om mee te doen?
Helaas.
Wat je doet mag trouwens niet, we laten hier slechts 1 account toe per member. Gelieve geen meerdere accounts te registreren.
Prijs je gelukkig met deze milde reactie van BigT. Kloontjes zijn streng verboden.

zie zo jullie hebben alvast 3karma punten verkregen door de dbb contest sponser van wel 3 karma punten INDIGOJUP
nu wel niet als laatste eindigen anders kan ik er aan de laatste geen meer geven,ik moet mijn karma altijd eerst onder andere delen
Aardige kerel he die indigojupzie zo jullie hebben alvast 3karma punten verkregen door de dbb contest sponser van wel 3 karma punten INDIGOJUPnu wel niet als laatste eindigen anders kan ik er aan de laatste geen meer geven,ik moet mijn karma altijd eerst onder andere delen
![]()