Fitness Seller

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok 34 deelnemers en 32 logs nu. Klopt dus nog niet helemaal...

Wat bedoel je met een log?
Wat is dat en hoe maak ik dat?

Een topic waarin je bijhoudt hoe je erbij staat. Geef om de paar dagen informatie over de trainingen die je hebt gedaan, body- (en eventueel kracht-) stats, voeding, wat je plannen zijn etc.
Soort dagboek over de trainingen, zodat iedereen kan zien hoe het met je groei gaat.

gewoon een topic openen bij de trainingsdagboeken toch?

Er is een speciale log sectie in dit forumgedeelte.

Ben nog niet zo lang op dit forum =(

Volgend jaar misschien.

Ik ben lid geweest op een ander account en heb nu een nieuwe account aangemaakt en ben met dit nieuwe account pas net lid, is het dan misschien toch mogelijk om mee te doen?

Ik ben lid geweest op een ander account en heb nu een nieuwe account aangemaakt en ben met dit nieuwe account pas net lid, is het dan misschien toch mogelijk om mee te doen?
Helaas.

Wat je doet mag trouwens niet, we laten hier slechts 1 account toe per member. Gelieve geen meerdere accounts te registreren.

Helaas.

Wat je doet mag trouwens niet, we laten hier slechts 1 account toe per member. Gelieve geen meerdere accounts te registreren.

Ik had ook een bericht gestuurd of het andere account verwijderd zou kunnen worden maar heb hier nooit antwoord op gekregen. In ieder geval jammer dat ik niet mee kan doen.

We moeten streng zijn. Heb trouwens zelf nooit een bericht daarover ontvangen.

Ik begrijp het, volgend jaar dan maar:D

Zover ik weet is m'n vorige account verwijderd.

Andere account heeft een ban nu.

GROOT NIEUWS,ook prijs voor de verliezer van de dbb contest:D
3karma punten extra gesponserd door INDIGOJUP:D:D:)

Geef die karma maar alvast indigo.

He ik ben er ook nog ;)

zie zo jullie hebben alvast 3karma punten verkregen door de dbb contest sponser van wel 3 karma punten INDIGOJUP:Dnu wel niet als laatste eindigen anders kan ik er aan de laatste geen meer geven,ik moet mijn karma altijd eerst onder andere delen;)
Aardige kerel he die indigojup:D

Ik doe toch maar mee, maak nu ff een logje aan :P

38 deelnemers al, gaat hard dus dit jaar. Niemand vergeten om tijdig een log te starten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven