Fitness Seller

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Anderzijds zal iemand met veel spiermassa maar met een speklaag erover ook in de middenmoot eindigen. Gaat om de combi.

Zet mij er ook maar bij, zal toch een keer foto's op mijn profiel moeten zetten :P dus gelijk een wedstrijdje meepikken is dan altijd wel leuk ;)

Vergeet niet om een log te starten. Idem voor de anderen die dat nog niet hebben gedaan.

ik ben geen drie maanden lid,jammer volgend jaar ben ik er dan maar bij,is leuk van dbb en xxl om amateurs als ons eens met een contest te laten mee doen.

Ik doe ook mee,zal morgen eens kijken om in te schrijven dan ben ik niet voor niets op dieet :p

Een big strongman belly zal wel geen punten opleveren ? of wel?........:-)

Kom op beesten nog een dan hebben we er net zoveel als de vrouwen contest.:D

ik acht mijzelf kansloos, volgend jaar ben ik inn :D

doe eens niet flauw en doe eens mee,zo slecht sta je er toch niet voor+er zijn prijzen te winnen:D

hhhm ik zal nog eens in discussie gaan:)
(zit op het moment in een dikke vette bulk :D!!!) desondanks blijf ik best droog....

true true.... loads of money and goodies :D

32 deelnemers :clap:

PS: er ontbreekt dus nog 1 logje.

Ik zie "jantjes" wel bij de logs maar niet bij de deelnemerslijst. Dus zijn er 33 members en 31 logjes?

jantjes toegevoegd aan de deelnemerslijst. Dat zijn er nu dus 33.

Anders iedereen nog even checken of ie erbij staat in de lijst en of ie een logje heeft gestart.

Ik ben benieuwd wat hier uit komt!
Succes deelnemers.

heel veel succes aan alle heren die hieraan deelnemen

Herinnering: ALLE deelnemers moeten een log starten om hun deelname reglementair te maken.

Karma (1000pt) zal gegeven worden op einde van de maand aan alle deelnemers met een log. Heb je tegen dan geen log, dan zal je gediskwalificeerd worden uit de wedstrijd.

Beginfoto is verplicht!

Wat bedoel je met een log?
Wat is dat en hoe maak ik dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven