XXL Nutrition

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Heb zojuist ff T gemaild. Kukishu doet niet mee, dus de weg na de overwinning lig open (i wish! :p)

En als hij bij nader inzien toch meedoet, dan brengen we hem ff een bezoekje in Deventer om duidelijk te maken dat het een no-go is.

hehe don't worry ik doe niet mee. Vind zowieso dat andere ook een kans verdienen om wat leuks te winnen. Maar goed zet je iig schrap ga wel zeer hard beoordelen mensen :D
you better show me some serious wheels and guns or your in big shit :P

Ik heb de laatste dagen geen e-mails kunnen ontvangen op contest09@telenet.be door een technische storing bij mijn internet provider (Telenet). Dus wie inschreef via dat adres moet dat nog een keer doen. Je kan ook een PM sturen.

Euuhm je mag me bij de deelnemerslijst zetten Big T..

Ok top, dat is 23 :)

Herinnering: ALLE deelnemers moeten een log starten om hun deelname reglementair te maken.

Karma (1000pt) zal gegeven worden op einde van de maand aan alle deelnemers met een log. Heb je tegen dan geen log, dan zal je gediskwalificeerd worden uit de wedstrijd.

Beginfoto is verplicht!

Schrijf me maar in.

In hoeverre wordt er van je verwacht dat je je log actief bij zult houden? Heb de laatste tijd ontzettend weinig tijd en hier zal wss ook nauwelijks verandering in komen de aankomende maanden. Dus als dat een must is, meld ik me bij deze af.

1 a 2 keer per week moet overigens geen probleem opleveren.

Qua bijhouden geen verplichtingen. In principe wel logisch dat je op zondag ofzo even een update post. Lijkt me niet teveel gevraagd als je meedoet.

Herinnering: ALLE deelnemers moeten een log starten om hun deelname reglementair te maken.

Karma (1000pt) zal gegeven worden op einde van de maand aan alle deelnemers met een log. Heb je tegen dan geen log, dan zal je gediskwalificeerd worden uit de wedstrijd.

Beginfoto is verplicht!

Ik hou al een log bij, is dat ook goed, of moet ik nou een 2de log gaan openen?

Ik hou al een log bij, is dat ook goed, of moet ik nou een 2de log gaan openen?
Wat we eerder vermeld hebben is dat de bestaande log even op slot gaat tot de contest over is en voor deze periode een speciale aparte log geopend wordt. Dit is het handigste. Na de contest gaat de contestlog weer op slot en kan je verder in de oude standaardlog.

damn ook dit jaar het niet gehaald, mijn cut dan :D

schadowlandz maakt wel kans vind ik

Wat we eerder vermeld hebben is dat de bestaande log even op slot gaat tot de contest over is en voor deze periode een speciale aparte log geopend wordt. Dit is het handigste. Na de contest gaat de contestlog weer op slot en kan je verder in de oude standaardlog.

Oke, daar heb ik overheen gelezen :rolleyes: morgen maak ik een nieuwe aan!

Wie minder massa heeft moet gewoon heel goed cutten en zo punten proberen scoren. Een ripped iemand kan het zelfs halen van een veel breder persoon puur door shape.

Uiteindelijk geeft men toch de voorkeur aan massa, kwam ook vaak terug in mijn beoordelingen in de contest van vorig jaar. Terwijl ik een van de droogste deelnemers van de contest was en ben ik , overigens terecht, in middenmoot geeindigd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven