motivation
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maybe doe ik ook mee. Doe je mee tiger4evaH?
Inschrijven kan dus t/m 14 juli als ik 't goed lees?
Ough, wat een k*t datum, kom ik net terug van vakantie. Ik zal dus eerder in een goede shape moeten komen. Ik bepaal op 't laatste moment.
En anders een jaartje later.

Vraagje trouwens. Heeft iemand met meerdere poses een grotere kans om te winnen dan iemand met enkel 1 pose?

Jonge, in 2006 won ik als natural van bolle22. En hij had notabene foto's van een IFBB pro of NPC amateur.. lol![]()
Had dan niet zo'n k*tfoto ingestuurdik doe niet meer mee. Vond zowieso mijn plaatsing dikke bullshit vorige jaar. Hoef niet beoordeeld te worden door stelletje newbs die er toch niets van snappen. Heb mezelf al op de jbc bewezen. Erg leuke prijzen. Props to T en rene en veel succes aan de deelnemers.

De foto's doen je fysiek gewoon niet echt veel eer aan. Als je gewoon buiten zoals Greg Sampaio bv een paar foto's had gemaakt was je stuk hoger geeindigd denk ik
Leuk idee, alleen beetje jammer dat het vrijwel zeker is dat ik 1e wordt en sniperx 2e en wesking 3e.......
, ik wordt laatste joh. (Sarcasme van jou kant snap ik ook wel).