MuscleMeat

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van de partij. Hopelijk tegen de tijd dat ik mijn foto stuur weeg ik 87 kg.

Maybe doe ik ook mee. Doe je mee tiger4evaH?

Inschrijven kan dus t/m 14 juli als ik 't goed lees?

Ough, wat een k*t datum, kom ik net terug van vakantie. Ik zal dus eerder in een goede shape moeten komen. Ik bepaal op 't laatste moment.

En anders een jaartje later.

Ja ben zowiezo van de partij dit jaar met een nieuw pakketje:eyebrow:

ja idd heel mooie prijzen
ik wil ook wel een ipod nano en free supps :D
maar uiteindelijk loopt er toch een aandeanabolenspuitende dbb'er mee weg pffft
wanneer is er eens een wedstrijd voor max 70 kg wegende ecto's?
daarvan weet je toch al voor 80% zeker dat ze niet gebruiken en die hebben de supps en de ipod nano harder nodig dan de beesten op dit forum!

• Topic Starter Topic Starter
Vorig jaar haalde een natural de tweede plaats dus alles is mogelijk ;)

Jonge, in 2006 won ik als natural van bolle22. En hij had notabene foto's van een IFBB pro of NPC amateur.. lol :D

Vraagje trouwens. Heeft iemand met meerdere poses een grotere kans om te winnen dan iemand met enkel 1 pose?

leuk opgezette wedstrijd mensen. dit jaar zal voor mij niks worden. ben ent 4 maar serieus aan t trainen, maar wellicht dat ik volgend jaar meedoe. Al was t alleen maar voor de lol. binnenkort eerst maar een wat progressiefotos plaatsen.. succes mensen!

die prijzen zijn niet mis hoor :D:D:D

ik doe niet meer mee. Vond zowieso mijn plaatsing dikke bullshit vorige jaar. Hoef niet beoordeeld te worden door stelletje newbs die er toch niets van snappen. Heb mezelf al op de jbc bewezen. Erg leuke prijzen. Props to T en rene en veel succes aan de deelnemers.

Succes aan iedereen die meedoet.
Hoop volgend jaar zelf mee te doen :)

ik doe niet meer mee. Vond zowieso mijn plaatsing dikke bullshit vorige jaar. Hoef niet beoordeeld te worden door stelletje newbs die er toch niets van snappen. Heb mezelf al op de jbc bewezen. Erg leuke prijzen. Props to T en rene en veel succes aan de deelnemers.
Had dan niet zo'n k*tfoto ingestuurd ;)

Leuk idee, alleen beetje jammer dat het vrijwel zeker is dat ik 1e wordt en sniperx 2e en wesking 3e.......

verplichte been shots zou het wel gaver maken.

verplichte been shots zou het wel gaver maken.

Idd, en alles van de achterkant erbij. Contest heeft al jaren de geloofwaardigheid van een appelpit.

Iemand die keihard squat en deadlift maar toevallig een minder genetische borst heeft en z'n armen die wat achterblijven, daarbij valt alles in het niets omdat het gros geen bodybuilder is maar een verzameling van specifiek gegroeide spiergroepen.

En dat gelul van anders te weinig deelnemers maakt geen sense, als je de tijd neemt om van voren een pic te maken, zijn die 2 extra shots binnen handbereik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven