XXL Nutrition

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
What the :p, ik wordt laatste joh. (Sarcasme van jou kant snap ik ook wel).

Ik probeer rond de 62.5 kg te zitten als ik meedoe.

Ik snap ook niet waarom jij mee doet :roflol:

Ik snap ook niet waarom ik vorig jaar mee deed, wist toch al dat ik laatste werd :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Na overleg met XXL hebben we besloten alleen nog een minimumleeftijd te handhaven, omdat er geen echt voordeel is voor 40+. Dit was eerst gedaan omdat men in langere periode ook meer spiermassa kan opbouwen, en tieners zo minder kans maken in de top 3 te komen. Maar het lijkt weinig te helpen dus zullen de regels aangepast worden.

Misschien dat ik volgend jaar mee doe, maak nu toch nog geen schijn van kans :o

Dus nu een foto en over 2 maanden een foto en dan kijken wie het meeste resultaat geboekt heeft in die 2 maanden?

Misschien dat ik volgend jaar mee doe, maak nu toch nog geen schijn van kans :o
Je kent de andere deelnemers nog niet en je zegt nu al geen schijn van kans?

Misschien eindig je wel vrij hoog en was het dus toch leuk om mee te doen voor de sport, zelfs als je niet in de top 3 zit ;)

Maak ook wel een paar pics.

@tiger4evaH: een foto kan je zelf verwijderen. Zoek het knopje "bewerk" en in het volgende scherm moet je dan wat aanvinken.

Je kent de andere deelnemers nog niet en je zegt nu al geen schijn van kans?

Misschien eindig je wel vrij hoog en was het dus toch leuk om mee te doen voor de sport, zelfs als je niet in de top 3 zit ;)

Ja maar ik ken mezelf wel, maarja ik doe misschien wel mee voor de lol/kan wat leren van de kritiek :D

ik zou wel mee willen doen maar er staat een bulk in de weg hehe ^^
mss dat t lukt om op 10 % mee te doen, is kijke wat ik met de belichting kan bereiken.

Wat is nou de bedoeling van zo'n contest? Progressiefoto's laten zien ofzo? Kan dit jaar sowieso niet mee doen ivm knieen die gek doen.

spijtig, slechte datum voor mij. Zal in tussentijd 6 weken moeten stilzitten wat mijn shape niet ten goede komt.

Na overleg met XXL hebben we besloten alleen nog een minimumleeftijd te handhaven, omdat er geen echt voordeel is voor 40+. Dit was eerst gedaan omdat men in langere periode ook meer spiermassa kan opbouwen, en tieners zo minder kans maken in de top 3 te komen. Maar het lijkt weinig te helpen dus zullen de regels aangepast worden.

zo skinny en ying yang .. weg excuus! :D inschrijven dus !

hamilton gaat pas rijden als zijn f1 bolide op punt staat. ik ga pas meedoen als mijn lichaam op punt staat =)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven