- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A: Nee, iedereen tussen 14 en 40 kan meedoen, men kijkt eerder naar prestatie in verhouding tot leeftijd in deze contest.
skinnie is 48 ..mag hij dan niet mee doen ?Jonge, in 2006 won ik als natural van bolle22. En hij had notabene foto's van een IFBB pro of NPC amateur.. lol![]()

Hmm dus ik mag nog meedoen ?Wabba is amateur wedstrijd en tis m'n eerste dus... of ben ik mis ?
![]()

Hmm dus ik mag nog meedoen ?Wabba is amateur wedstrijd en tis m'n eerste dus... of ben ik mis ?
![]()

Hier kan je ze zien: [Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]Even vraagje... Blijven de foto's van de contest ook altijd ergens staan?
Ik kan me herinneren dat ik ze van de vorige jaren ergens staan.
Want ik zit na te denken gewoon mee te doen (voor mezelf) om elk jaar om progressie bij te houden en dat je dan per jaar kan vergelijken.
Big T,
Is het niet beter als de "Jury" stemt en beslist. Denk dat sommige vriendjes politiek zullen doen en waardoor je oneerlijke winnaars krijgt.