XXL Nutrition

Sticky Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Status
Niet open voor verdere reacties.
balen!:mad: ben te oud!

Ik denk dak ik ook wel nog eens meedoen...

Dan moet ik alleen dringend aan mijn postings-ritme beginnen werken :D

Haha nice ik doe ook mee!

Limiet 40 jaar?:(

ik doen dit jaar nog niet mee denk ik hahah:p anders moet ik in de cut:( en ik bulk zoooo graag :D :roflol: volgendjaar maar dan

Jonge, in 2006 won ik als natural van bolle22. En hij had notabene foto's van een IFBB pro of NPC amateur.. lol :D

ja maar toen zat je aan onze megagrow... daar had bolle22 nog nooit van gehoord :D

ja inderdaad.. ik ga even met T overleggen.. het is opzich geen voordeel als je boven de 40 bent en dus zie ik zo 1 2 3 het nut niet van een max een leeftijd.

Het mooiste zou mss wel zijn als iedereen zeg 2-3 foto's in moest sturen met zelf te kiezen poses alleen moet in iedergeval voorkant benen erop en achterkant rug. Fullbody shots dus...

T.. mag ik ook mee doen ? :D

Succes allemaal! :thumbs:

Hmm dus ik mag nog meedoen ? :) Wabba is amateur wedstrijd en tis m'n eerste dus... of ben ik mis ? :D

Heh, ben in absoluut geen shape om mee te doen. :D
Toch veel succes aan iedereen, ik ben benieuwd wie wint. :thumbup:

Even vraagje... Blijven de foto's van de contest ook altijd ergens staan?
Ik kan me herinneren dat ik ze van de vorige jaren ergens staan.

Want ik zit na te denken gewoon mee te doen (voor mezelf) om elk jaar om progressie bij te houden en dat je dan per jaar kan vergelijken.

Even vraagje... Blijven de foto's van de contest ook altijd ergens staan?
Ik kan me herinneren dat ik ze van de vorige jaren ergens staan.

Want ik zit na te denken gewoon mee te doen (voor mezelf) om elk jaar om progressie bij te houden en dat je dan per jaar kan vergelijken.
Hier kan je ze zien: [Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Ik heb het nog ff nagekeken maar er staat geboren op 11-11-1969 in mijn paspoort:D dussssss

Top! ik doe mee!

17 juli ga ik op vakantie dus zo verenig ik het nuttige ,met het aangename :D

heb het vorig jaar goed bijgehouden en vond het een mooie wedstrijd en , ik ga dit jaar ook meedoen

mocht ik 90 kg halen voor die tijd of m'n shape ok vinden dan doe ik mee..;)

Big T,
Is het niet beter als de "Jury" stemt en beslist. Denk dat sommige vriendjes politiek zullen doen en waardoor je oneerlijke winnaars krijgt.

Of leden stemmen en jury stemt. Dan kun je eventueel nog een publiekswinnaar benoemen. Of beide uitslagen middelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven