MuscleMeat

fotograaf zoekt bodybuilder(s)

Yorky

Novice
Waardering
0
Dag allemaal,

Ben niet zeker of dit het juiste kanaal is, maar toch eens proberen.

Mijn naam is Kristof en ben fotograaf. Ik ben bezig met een aantal persoonlijke projecten waarvoor ik mensen zoek die graag mee op de foto willen. Het zijn geen 'traditionele' foto's, maar conceptfoto's, eerder met absurde humor/reclamesT, stevige digitale bewerkingen, wat surrealistisch soms.

Een van mijn projecten is een shoot in een sauna met een of twee vrouwelijke modellen. Hiervoor zoek ik een (of meerdere) stevige bodybuilders die willen meewerken. Als bodybuilder krijg je op de fotoshoot een bepaalde taak (als onderdeel van het fotoverhaal). Voorwaarde is ook dat je ook kan spreken met je gelaat, ik bedoel, een bepaalde mimiek/gelaatsuitdrukking of zo.

Wie interesse heeft, graag een seintje en dan wil ik gerust meer uitleg geven en evalueren. Om een idee te hebben van mijn foto's kan je kijken op LOOKit.
Waarschijnlijk gaat het door op een weekend in de buurt van Deurne/Antwerpen.

Stevige groeten en alvast bedankt,
Kristof

Is deze gelaatsuitdrukking goed genoeg?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

maar zonder gein, leuk dat je het hier komt vragen, zullen vast wel mensen geinteresseerd zijn :thumb:

Dag allemaal,

Ben niet zeker of dit het juiste kanaal is, maar toch eens proberen.

Mijn naam is Kristof en ben fotograaf. Ik ben bezig met een aantal persoonlijke projecten waarvoor ik mensen zoek die graag mee op de foto willen. Het zijn geen 'traditionele' foto's, maar conceptfoto's, eerder met absurde humor/reclamesT, stevige digitale bewerkingen, wat surrealistisch soms.

Een van mijn projecten is een shoot in een sauna met een of twee vrouwelijke modellen. Hiervoor zoek ik een (of meerdere) stevige bodybuilders die willen meewerken. Als bodybuilder krijg je op de fotoshoot een bepaalde taak (als onderdeel van het fotoverhaal). Voorwaarde is ook dat je ook kan spreken met je gelaat, ik bedoel, een bepaalde mimiek/gelaatsuitdrukking of zo.

Wie interesse heeft, graag een seintje en dan wil ik gerust meer uitleg geven en evalueren. Om een idee te hebben van mijn foto's kan je kijken op LOOKit.
Waarschijnlijk gaat het door op een weekend in de buurt van Deurne/Antwerpen.

Stevige groeten en alvast bedankt,
Kristof

dit stukje text gaat toch wel heel wat mensen laten reageren.

met spreken van het lichaam denk ik dat je bedoelt een dikke blanke sabel in erecte positie ?

denk wel dat je wat in het verkeerde seizoen zit, de meesten hier zullen wel in de bulk zitten,zoals ikzelf :D
Het feit dat het met 2 vrouwelijke modellen is zal vast wel menigeen aanspreken

Kristof, prachtige foto's heb je!

En wat zijn precies je eisen voor de bodybuilder? Je zegt stevig, maar wil je alleen maar groot zien of ook zoveel mogelijk defenitie?

Kristof, prachtige foto's heb je!

En wat zijn precies je eisen voor de bodybuilder? Je zegt stevig, maar wil je alleen maar groot zien of ook zoveel mogelijk defenitie?

word..

die concept dingen op die website zijn wel :thumbup:

kom over een jaar terug en ik ben je man :roflol:

vette foto's op je site.

ik ben helaas niet echt groot :(

Ja als ik dat zo zie heb ik er wel interesse voor. Maar ik maak me niet eens zoveel zorgen om mijn fysiek. Mijn vrouw daar in tegen.. :(

ach.. zeg d'r gewoon.. schat het is voor de kunst.. het is maar een sauna, ik hou mijn handdoek om :cool:

Mooie foto's Yorky :thumb:

Ik heb eventueel wel interesse. Voor foto's moet je me even een pm sturen. Heb er op dit forum enkele staan maar wel onder een andere gebruiker :)

Mooie sT van fotograferen, ik denk dat je idd fraaie resultaten krijgt met bodybuilders.

Mooie site en zoals gezegd gelikte foto's :D Helaas dat ik nog veelste klein ben.

nette foto's op je site

en chill deuntje

Nette foto's ;)

Helaas ben ik niet groot genoeg haha :D

ik ben te klein helaas.

mooie en speciale foto s op je site!

Terug
Naar boven