Fitness Seller

fotografie van bodybuilders

hier vind je alleen ecto's

waar zijn de DBB detectives?

inb4 pics van OP

idgefp.jpg

Ik vraag me af waarom iedereen denkt dat mensen voor de lol reiskosten + tijd gaan verspillen om een wildvreemde een pleziertje te doen.

Ik raad je onze all true natural Leroy Kakiay aan, hij zal binnen enkele ogenblikken wel verschijnen in dit topic met zijn prachtige foto's.

Ik wil het best doen voor een kusje.

Waar? Idd geen geld verspillen aan reizen :D

Leroy!! Leroy!! Leroy!!!

Waar blijft getXXL?

Als ik je daarna total loss mag raggen doe ik mee!
Zit namelijk al 2 dagen op no fap.

goedemorgen,

Ik ben fotografe in opleiding aan de fotoacademie in Amsterdam. Ik ben zelf geen bodybuilder. Voor mijn foto opleiding ben ik op zoek naar bodybuilders (m/V) die willen meewerken aan een foto serie over "portret op locatie". Ik zou graag goed getrainde bodybuilders in de sportschool zelf willen fotograferen.
De serie wordt beoordeeld door de academie. Eventueel wil de ik de foto's na goedkeuring van jou plaatsen op mijn (nog te bouwen) site.

wie is geïnteresseerd en zou willen meewerken aan deze serie. Ik wil de foto's wel graag deze periode nog maken. Regio is Amsterdam/Utrecht/Almere.

groetjes

christine
Hallo Christine, ik ben een goed getrainde bodydildoer en ik zou graag gefotografeerd worden in mijn sportschool! Ik ben ook in voor wat pikantere shoots (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik ben een winner.

Hier wat foto's uit mijn portfolio:
of8xab.jpg

Ook een pak staat mij goed:
idgefp.jpg

En ik heb zelfs speciaal een filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kVYJCtWxuYc

Ik hoop snel van u te horen!

Groet,
Leroy Kakiay (aka 'Loco-lolo')

PS ik ben beroemd.

Haha ik zat erop te wachten, Leroy

Nu dat Leroy heeft gereageerd heeft het voor de rest geen zin meer. Succes met de fotoshoot Leroy.

1ekk5x.gif

Terug
Naar boven