AndroidHealthClinic

fotograaf zoekt bodybuilder(s)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal,
Wat een reactie zo snel, alvast bedankt, dat had ik niet verwacht.
Om tegemoet te komen aan jullie talrijke vragen, voeg ik alvast hier wat info toe:

Eerst en vooral, het is geen naaktfotografie zoals iemand suggereerde. Alles is netjes, deftig en bedekt, en het gaat voornamelijk om dat ene beeld waar een boodschap/verhaal inzit. Welk thema we juist gaan doen, is nog in bespreking met m'n assistente. Het kan zijn dat de bodybuilder bijvoorbeeld een soort lifeguard is met de nodige attributen (petje, shirt...)... waarbij toch dat gespierde lichaam naar voor komt. Als je mijn foto's bekijkt, merk je dat alles netjes is uitgewerkt en de deelnemers eerder figuranten zijn en geen modellen (als je begrijpt wat ik bedoel).

Met 'stevige' bodybuilder bedoel ik iemand die echt wat in z'n mars heeft en vele jaren training achter de rug heeft. Ik heb zelf zeer grote bewondering voor jullie resultaten en doorgedreven trainingsniveau, vandaar dat ik graag iemand wil die (voor zover ik er iets van ken) zou kunnen deelnemen aan wedstrijden (of toch bijna). Liefst ook iemand die behoorlijk groot is om (nog meer) indruk te maken.

Aangezien ik hiervoor maar een of twee mensen zoek, kan ik jammerlijk niet iedereen laten deelnemen. Het kan zijn dat ik nog wel dergelijke projecten ga doen met een bodybuilder als figurant. Geef dus gerust een seintje, als het kan ook een foto of een link.

Stevige groeten,
Kristof

ryu heeft aan wedstrijden mee gedaan dus :)

er zijn hier wel een aantal wedstrijdbodybuilders dus dat moet wel lukken denk ik zo...

Terug
Naar boven