XXL Nutrition

Fotoshoot progressie

Bezoekers in dit topic

Pictures

Novice
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
70kg
Voor een nieuw project ben ik op zoek naar iemand die het leuk lijkt om een jaar lang, elke maand een fotoshoot te doen. Deze shoot is gericht op het vastleggen van de progressie van een bodybuilder gezien over een jaar.

Het is dus de bedoeling dat ik elke maand foto's van je ga maken. Deze foto's zullen elke keer weer een ander thema hebben, maar altijd gericht op je progessie als bodybuilder. Iets wat voor jou een motiverend effect zou moeten hebben.
Het zijn geen naaktfoto's en voor elke shoot geld een vergoeding van 50 euro. Je hoeft geen ervaring te hebben.
MOTIVATIE IS THE KEY!

Ik ben een beginnend fotograaf die is afgestudeerd aan de fotovakschool in Apeldoorn. Wil nu graag beginnen met verschillende projecten en deze is er een van.

Mocht je interesse hebben stuur mij een PM voor meer informatie.
Alleen serieuze reacties graag.
 
Waar zullen de fotos worden gemaakt?
En welke stats moet je minimaal hebben?

Gr
 
klinkt cool
 
Het is de bedoeling om elke maand op een andere locatie de shoot te doen. Suggesties hiervoor zijn ook welkom!

Stats zijn niet belangrijk. Stuur mij een recente foto van jezelf en indien geschikt maken we een afspraak om te zien of het gaat werken.

Omdat ik maar één model zoek stop ik mijn aanmeldingen op 1 februari 2012 en maak ik dan een beslissing.

Waar zullen de fotos worden gemaakt?
En welke stats moet je minimaal hebben?

Gr
 
helaas woon je niet in België:p, anders had het mooi verdiend geweest^^
 
Easy money, ik doe mee :)
 
dit klinkt wel nice zeg
 
lol dus pas op 1 februari 2012 maak je de keus wie het gaat worden?
Hoe kom je op de locatie dan? Wordt ik opgehaald?

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 19:32 ----------

Ik wil me bij deze trouwens beschikbaar stellen : )
 
waar woon je? als je in apeldoorn bent afgestudeerd woon je vast niet ver van zwolle?