XXL Nutrition

fotolog Obeb

goed doortrainen AL !!!

loool als michaelsmink het gevoel heeft dat ie een betere fysiek heeft dan jij dan zit het niet goed gozer.

Gewoon cutten nu. Geen twijfel mogelijk.

Ik zou toch rustig gaan cutten ipv die massa achtervolgen en toch weer verliezen. Als je heel strict eet in je cut is het nog helemaal niet zo'n ramp.

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor reacties, en zoals ik al had aangegeven idd cutten:)

loool als michaelsmink het gevoel heeft dat ie een betere fysiek heeft dan jij dan zit het niet goed gozer.

dan zit het niet goed met hem idd. niet dat ik een goed fysiek heb. maar iig beetje meer massa de mister smink.

Ik zie anders toch al dikker lats en betere voorkant.

BF lijkt me ook geen 20 te zijn ... maar wat minder.

Smink, heb je dan totaal geen zelfrespect? Je komt zo ongelofelijk triest en treurig over als een puber met een issues.

Minder?:rolleyes: Bf% wordt veel te vaak onderschat op dbb. Het is juist beter dat hij eerlijk is.

Ya think?

Dunno, heb altijd geleerd dat wanneer je de bovenste buikspieren begint
te zien, je toch onder de 20 zit. Nu zie ik het mss mis en is het zijn middenrif ...
Plus hij heeft geen love handles, wilt toch ook al iets zeggen ivm onder de 20 te zitten

Ya think?

Dunno, heb altijd geleerd dat wanneer je de bovenste buikspieren begint
te zien, je toch onder de 20 zit. Nu zie ik het mss mis en is het zijn middenrif ...
Plus hij heeft geen love handles, wilt toch ook al iets zeggen ivm onder de 20 te zitten

Vetverdeling verschilt behoorlijk, dus op die manier is er niet goed een oordeel over te geven. Maar 20% lijkt me toch wel vrij realistisch. Op dbb heb je vaak mensen die dit 15% ofzo zouden noemen, dat klopt gewoon niet.

Vetverdeling verschilt behoorlijk, dus op die manier is er niet goed een oordeel over te geven. Maar 20% lijkt me toch wel vrij realistisch. Op dbb heb je vaak mensen die dit 15% ofzo zouden noemen, dat klopt gewoon niet.

Idd, hangt van persoon tot persoon af. Nu, 15% zou ik het ook niet noemen ...
Ach ja, maakt ook niet zo heel veel uit ;)

ik zou idd gaan cutten.

vet heb je niks aan en maakt je fysiek ook minder lijken.

je bf is imo helaas niet onder de 20% Eerder 25%+ . Dat zeg ik niet om te kloten. Die laatste pic in mijn gallery? dat is nog 18%. Dus dan weet je genoeg.

Vet word op dbb zeer erg onderschat imo.

Na de cut zou ik als ik jou was gewoon gaan clean bulken! Dan komt het vast in orde

blijven knallen kerel, en probeer zo schoon mogelijk te blijven eten. en nokken met die bier!:D

Geef je bouw maar de schuld. Beetje triest.

Kun je nagaan wat er over blijft na de cut, als je armen nu 36cm zijn?

komt die spammende witte ethiopier weer stoer doen.. ga is waterpolo'en

OT: zou gaan cutten Obeb, ligt wel wat massa onder :) daarna clean bulken, bereik je meer mee dan nu doorgaan met bulken, je zomercut wordt dan wel erg zwaar..

Flink wat vet kwijtgeraakt.. en ook aardig wat massa opgebouwd. Je bent toch op de goede weg.

Je ziet evolutie. Brede rug.
Maar je vetpercentage blijft imo te hoog. Pech met dikte taille.

Je bet idd wel vet kwijt geraakt en vvm gegaind.
Ik zou idd ook gaan cutten. Als het goed is kun je volgend jaar wel voor de zomer droog zijn. 10% ofzo. Ik zou wel vlink in cals gaan zakken. Ik viel pas af toen ik rond de 2000-2300cals zat. En dan maakt het niet uit of je kh's binnen krijgt.
Een dag in het weekend tijdens de cut kun je best nog wel je pilsje drinken. Je hebt namelijk ook nog een leven en dat mag niet vergeten worden. Want anders houd je het alleen maar minder goed vol.

Dank voor de reacties!

En seagal heeft wel gelijk hoor. Ik ben eerder boven de 20% dan eronder.
Foto's zeggen gewoon niet zoveel.

Als ik mijn buik uitzet en een foto maak en daarna een foto met buik "aangespannen"
Dan kan ik zo een before-after foto maken en zeggen dat ik 5 procent droger ben geworden .. b.w.v.s. ;).

Ik zal in zomer 2009 weer foto's posten en hopelijk met bf onder de 15%.

zozo dit is dus het beescht

Als je niks zinnigs te melden hebt poscht dan liever niet a.u.b. ...beescht

Heb ik soms een regel gemist dat ik pas mijn mening mag geven als ik 100+ weeg met 10% vet...?

Terug
Naar boven