Fitness Seller

fotolog Obeb

Thnx chick, die staan in mijn logje ;)

die cm verschil in armen is omdat op de foto ik nét had getraint (rug biceps)

Bovenbenen en kuiten zijn zo te lezen je sterkste punt.

Ik ben wel benieuwd hoe het er uitziet na de cut. Blijf knallen!

hmm eerlijk gezegd dacht ik (gezien je comments op andere fotos) dat je toch een ander fysiek had. Maargoed, succes met cutten! Respect voor goede progressie.

• Topic Starter Topic Starter
hehe thnx man. tsja. het nog niet veel soeps. maar ik kom van nul, en zolang ik vooruitgang maak, dan hoor je mij niet zeuren.:)

Ik heb alle tijd van de wereld dus haast heb ik niet.
En tsja ik zeg gewoon wat ik denk (en weet) en ik verdiep me goed in bb en lees veel.
Misschien heb ik het fysiek niet om commentaar te geven maar **** it.

Wat ik nog grappiger vond dan dit is dat bij het topic van akira ofzo zijn fysiek werd beoordeeld op grond van zijn karma :D haha.

Heb nog eens even naar je foto's gekeken, maar vraag me eigenlijk af waarom je wilt cutten? Imo heb je nog te weinig spiermassa om daarmee bezig te zijn. Of je moet echt voor het beachboy lichaam gaan, kan natuurlijk ook.

Dat cutten vertraagd alleen maar je massaopbouw en dus ook spiermassa.

Komt wel goed, je lats zijn er goed op vooruit gegaan. Je hebt gewoon veel vetopslag aan borst en buik. 4-5 maandjes cutten en zal er veel beter uitzien.;)

Heb nog eens even naar je foto's gekeken, maar vraag me eigenlijk af waarom je wilt cutten? Imo heb je nog te weinig spiermassa om daarmee bezig te zijn. Of je moet echt voor het beachboy lichaam gaan, kan natuurlijk ook.

Dat cutten vertraagd alleen maar je massaopbouw en dus ook spiermassa.

Als je gaat cutten tot rond 10% ga je makkelijker spier massa aanzetten en progressie zien, ook mentaal heeft het je een opkikker.

@TS: ik had in der tijd dezelfde lichaams bouw als jou, zou es flink cutten, en neem je tijd ervoor, met een cheatmeal enz dan kan je nog es een frisse pint achteruit slaan ook.

Ik vind defenitie heel belangrijk, zeker in de zomer, dan oog je groter (zonder kleren)

Ik heb uitgerekend dat ik rond de 80kg zal wegen ná mijn cut. dus 13 kg afvallen en rond de 10% in BF dalen. En dan reken ik nog best veel spierverlies mee.

Als ik @11% sta met 80 kg dan ben ik heel tevreden.

Myjector gaf het al aan maar ik wil gewoon vanuit de cut spiermassa bouwen.
En nu sleep ik steeds maar die kilootjes vet mee.
Ten eerste motiveerd dit niet echt vooral omdat je de vooruitgang amper ziet.
Ten tweede zal ik met een lager bf meer spiermassa gainen idd.

Ik heb tot de zomer ong. de cut uitgestippeld.. naja 16 weken echt cutten en daarna de puntjes op de I zetten.

En tsja misschien heb ik wel te weinig spiermassa om goed te cutten.
Althans een aardig resulataat.
maar 93kg @ 1.83m... dan moet er wel wat overblijven hoop ik ;)

Tot de zomer doorgaan met cutten??

Ik had al moeite met 6 weken!

Succes iig.

Tot de zomer doorgaan met cutten??

Ik had al moeite met 6 weken!

Succes iig.

Ja, cutten doe je best rustig aan, heb je minder kans op spier verlies en is er wat meer motivatie ivm voeding.
Je kan rustig je Kcal's wat zakken te beginnen met de carbs en na je KT wa cardio, snap niet wat er moeilijk aan is...
En als je een cheatmeal eenmaal per week in last kan je daar naar uit kijken.
Ik ga zelfs mn carbs s'ochtends wat opdrijven want mijn metabolisme begint wat af te zwakken...
Ik ben nu ook aan het cutten nu ong. 15% ga op het gemak cutten tot 9% dan de laatste 8weken diep cutten en duratica tot 5% (proberen)

nuff said! gewoon lekker cutten! op 10% heb je veel betere bloedwaardes/hormoonwaardes. En zul je sneller vvm gainen.

Onnodig vet meeslepen is een hell. Ik spreek uit ervaring

Ja, cutten doe je best rustig aan, heb je minder kans op spier verlies en is er wat meer motivatie ivm voeding.
Je kan rustig je Kcal's wat zakken te beginnen met de carbs en na je KT wa cardio, snap niet wat er moeilijk aan is...
En als je een cheatmeal eenmaal per week in last kan je daar naar uit kijken.
Ik ga zelfs mn carbs s'ochtends wat opdrijven want mijn metabolisme begint wat af te zwakken...
Ik ben nu ook aan het cutten nu ong. 15% ga op het gemak cutten tot 9% dan de laatste 8weken diep cutten en duratica tot 5% (proberen)

Ok, ik cut dan misschien wat zwaarder dan jij, juist omdat je dan niet te lang ermee zit. Maar ik vond het moeilijk in de vorm van een brommende maag, echt op te letten wat je eet ipv zomaar wat naar binnen proppen. En om de bierinname te beperken natuurlijk.

@ Obeb, Ik zou niet verder gaan bulken.. dit maakt de cut alleen maar moelijker! Dan maar wat spierverlies, je wilt er toch goed bijstaan voor de zomer? Wat is je huidige trainingsschema en hoevaak train je in de week? Bulk je clean met gezond voedsel of eet je ook troep? Op hoeveel kcal zit je nu?

Ik begin nu met de cut. In mijn logje vind je meer info hierover.
Van plan ben ik om gewoon lang te gaan cutten.
Maar daarbij zal ik wel gewoon in het weekend mijn bier nuttigen (uitgaan) en af een toe een snackje nemen.
Ik weet dat dat niet goed is maar dit blijf ik gewoon doen.

En er goed bijstaan voor de zomer maakt me vrij weinig uit eigenlijk.
Maar tegen die tijd zal ik daar wel anders over denken ;)

logje is:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-obeb-184939/index7.html

Succes Obeb! Je hebt mooie plannen, maar maak ze wel waar! :thumbs:

bye

Laatst bewerkt:
Gaat goed zo te zien kerel!
Succes met je cut
Je voeding is de sleutel ;)

Terug
Naar boven