AndroidHealthClinic

Fotolog - Van luie papz*k naar fitte papz*k

Valandinz

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
6.179
Lengte
1m84
Heya. Ik zal hier maar een foto logje bij gaan houden.

Week 0 - Ultra papz*k

Week 2 - Mega papz*k

Week 4 - papz*k
2em0wut.jpg

Nog lang niet bij het doel. Maar de basis is gelegd.
Doorgaan, en knallen maar.

Laatst bewerkt:
GVD is nou de 2e keer dat ik met die smerige foto geconfronteerd wordt :mad:

OT: Progressie is goed te zien, maar waarom nou weer een shirtje aan die laatste foto?

En GVD die eerste foto is echt om te kotsen :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Zal wel goede progressie zijn dan, op de eerste foto walg je van mijn ontblootte stomende bovenlichaam, en bij de derde vraag je waarom ik een shirt aan heb ;')

Maar nee, ik ben het ook wel echt met je eens.. als ik die foto zie.. bah..
Dat het ooit zover heeft kunnen komen.

Reden dat ik een shirt aan heb was omdat het eigenlijk om m'n baby traps ging.
Maar daarna besloten hier maar een logje te maken met elke 2 weken een foto.

Heb natuurlijk nog een lange weg te gaan - en ben nog absoluut niet tevreden over mijn lichaam.
Maar ik voel me toch redelijk trots op wat ik de afgelopen tijd heb gepresteerd.

Ben natuurlijk pas een maand bezig ;') Nog vele jaren te gaan.

Goed zelfbeeld, goed op weg +1

Zal wel goede progressie zijn dan, op de eerste foto walg je van mijn ontblootte stomende bovenlichaam, en bij de derde vraag je waarom ik een shirt aan heb ;')

Maar nee, ik ben het ook wel echt met je eens.. als ik die foto zie.. bah..
Dat het ooit zover heeft kunnen komen.

Reden dat ik een shirt aan heb was omdat het eigenlijk om m'n baby traps ging.
Maar daarna besloten hier maar een logje te maken met elke 2 weken een foto.

Heb natuurlijk nog een lange weg te gaan - en ben nog absoluut niet tevreden over mijn lichaam.
Maar ik voel me toch redelijk trots op wat ik de afgelopen tijd heb gepresteerd.

Ben natuurlijk pas een maand bezig ;') Nog vele jaren te gaan.

Het gaat er meer in dat de rest ook ontbloot is, nu heb ik niks tegen een naakte man, maar die foto is gewoon vies. No disrespect Bro, want je plaatst het wel gewoon ;)

nohomo

None taken ;)
Najah, kan helaas de tijd niet terugdraaien om een betere foto te maken..
Still - Het onderste van m'n buik zie je op die foto niet eens, laat staan een schaamstreek.
Dus zo naakt vind ik die foto ook weer niet, vies vind ik hem wel.

En thanks Pure & Pun

hoe diep wil je cutten? tot de 80kg?

80 kilo zal ik niet redden denk ik aangezien ik ~80 kilo vvm heb.
Doel is 10-13% dan bulken tot 15-16%.
Als ik het tegen die tijd nog niet zat ben cut ik wellicht door tot 7% om dan te bulken tot 12-13%.
Denk dat ik ~88 kilo terecht zal komen.

Ik vind het wel lef hebben om zulke fotos (met je gezicht!) online te zetten. Er komt een dag dat je blij bent dat je deze foto's hebt, omdat je dan gewoon idioot veel vooruitgang hebt gemaakt. Eerlijk gezegd vind ik het 'papz*k' wel meevallen, maar dat neemt niet weg dat ik het knap vind dat je jezelf nu aanpakt. Succes!

Ik denk dat het wel verstandiger is om je gezicht weg te laten voor in de toekomst eigenlijk, maarja lui he.
En klopt - De reden voor de foto's is puur om het bijhouden en het verschil te zien.

Wellicht in de toekomst dikkere mensen te inspireren en aan te tonen dat je wel degelijk het lichaam van je dromen kan behalen.
En om te laten zien dat endo's ook kunnen afvallen, ik kom al aan als ik richting een taart kijk joh ;').

Een papz*k verschilt natuurlijk per mens, maar een feit is dat ik overgewicht heb, een ongezond gewicht, en een te hoog vetpercentage. Ik zit nu wel op een "gezond" vet percentage iig.
Ben wel blij dat de leden hier het met mijn punt eens zijn, zeg ik tegen een kennis dat ik vind dat ik een papz*k ben dan krijg je dat gehuil met niet zo negatief over jezelf, niet zo'n laag zelfbeeld blablabla.

Da's onzin, ben absoluut niet negatief over mezelf, en heb ook geen laag zelfbeeld.
Ben alleen realistisch - En door realistisch te blijven kom je een stuk verder ;)

Succes kerel, je hebt de juiste instelling =)

Ik vind het geweldig dat je dit doet, maar ik betwijfel eerlijk gezegd of je 80 kilo vvm hebt bij 1 m 84, want dat is meer dan je denkt, dat zou je op pakweg 90 kilo plaatsen bij een vetpercentage van 11%, en dat is vrij lean, en dan heb je best flink wat massa.

Ik heb die inschattingsfout ook gemaakt, en later erachter gekomen dat mijn vvm heel waarschijnlijk 73 kilo is bij 1 m 82

Als ik het tegen die tijd nog niet zat ben cut ik wellicht door tot 7% om dan te bulken tot 12-13%.

Mag ik vragen waarop jij baseert dat je 80 kg vvm hebt. Ste je hebt dat met een laag vp dan zie je er al buff uit.

3 punts meting, 4 punts meting, weegschaal in de sportschool, tape meting.
Ik vind mezelf er ook absoluut niet buff uitzien, maar toch heb ik kennelijk 80 kilo vvm. Al die metingen zitten er niet allemaal naast.
Waarschijnlijk houd ik veel vocht vast, zware botten, blablabla. Van die 80 kilo vvm zal hooguit 10-20-30 kilo werkelijk spiermassa zijn.

Maargoed, wat mijn uiteindelijke gewicht zal zijn maakt me niet zoveel uit.
Gaat me puur om het vetpercentage. Als ik nou 70 kilo met 7% ben of 88 kilo met 7% ben.
Ik kom er toch wel, tijd maakt niet uit. Of het nou een maand kost, of een jaar kost.

Laatst bewerkt:
GVD is nou de 2e keer dat ik met die smerige foto geconfronteerd wordt :mad:

OT: Progressie is goed te zien, maar waarom nou weer een shirtje aan die laatste foto?

En GVD die eerste foto is echt om te kotsen :mad:

Vooral die roze haarborstel maakt het plaatje compleet :D

Vocht hoort ook bij VVM

80kg VVM betwijfel ik bij die lengte en dergelijke fysiek, no offence :D, dan zou je ripped zijn op 90kg.

edit: al gezegd blijkbaar, maar had vorige posts niet gelezen uit luiheid.

Terug
Naar boven