Fitness Seller

Foto's na 5 jaar trainen

Wat weer een kansloze reacties, moet nog zien hoeveel van jullie die roepen dat het zo'n slechte prestatie is in vijf jaar het trainen zelf zo lang volhouden.

5 jaar trainen en je hebt geen benen getraind?

Waarom zegt iedereen hier altijd dat je er meer uit had kunnen halen? Misschien had dat ook wel gekunt, maar niet iedereen heeft zin om 3x per dag rijst en kip etc te eten. Als je gewoon traint en wat op je voeding let haal je dit gewoon in 5 jaar. Ik vind het een nette prestatie!

Voor de leeftijd zeker niet slecht, eerste 2 jaar knudde gegeten denk ik. Netjes verder.

Waarom zegt iedereen hier altijd dat je er meer uit had kunnen halen? Misschien had dat ook wel gekunt, maar niet iedereen heeft zin om 3x per dag rijst en kip etc te eten. Als je gewoon traint en wat op je voeding let haal je dit gewoon in 5 jaar. Ik vind het een nette prestatie!

Hier ben ik het mee eens! Mooi fysiek :)

ziet er idd goed uit... en 5 jaar trainen betekent idd niet dat je geen slechte periodes heb gehad...

Netjes, nu nog wat meer focus op de benen :)

Hoeveel cm zijn je armen?

44cm koud

5 jaar? lol..

Mooi resultaat!

Ik ben ook die periode bezig ( al durf ik het in mijn geval niet eens BB te noemen;) ) en kan hier echt niet aan tippen. Zoals eerder gezegd zijn er maar weinigen die ook daadwerkelijk 5 jaar vol aan de bak zijn geweest met eten en trainen. De meesten die roepen dat dit slecht is voor 5 jaar hebben zelf waarschijnlijk niet eens dit resultaat. Lekker droog ook ... op de eerste foto zie ik aders op de borst.

Klasse!

Zijn allemaal van die gasten die zelf 1 a 2 jaar of korter trainen en super mooie gains zien. Kom maar over 5 jaar terug, kijken of je dan nog zo gains maakt.

• Topic Starter Topic Starter
Update : New pictures

3e pic is erg netjes .. mooie schouders man .. ga zo door ;)

Wat een schandalige opmerkingen. Hij liegt tenminste niet over zijn trainingstijd stelletje mietjes. Iedereen kan meer uit zijn trainingstijd hebben gehaald als er meteen met een strak voeding en trainingschema wordt gestart. Maar naar mijn weten begint slechts een klein % meteen goed.

@TS Wat UB betreft heel goed en over je benen..de ene wilt grote benen de andere is blij met wat minder grote benen ;).

Laatst bewerkt:
Netjes man.. Keep it up.
3de foto is idd een mooie foto.

voor 5 jaar training vind ik dit wel weinig.

maar uiteindelijk ziet t er goed uit r

Terug
Naar boven