Fitness Seller

Foto's van een beginneling

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
gewicht maakt niet uit zo lang je de oefening maar goed uitvoert als je hem zwaar pakt.....

en inderdaad of naar sportschool gaan of halter + bankje + dumbbells kopen kom je al heen eind...als je tenminste ook genoeg slaap hebt en genoeg eiwitten en koolhydraten en gezonde vetten binnenkrijgt...

--

Laatst bewerkt:
let op je reps , ga korte setjes doen.
je spieren worden lang gespierd. ipv kort en groot.
mijn raad: meer gewicht , minder reps.

--

Laatst bewerkt:
zou setjes van 3x 8 of 3 x6 doen en kijk per oefening gewoon hoe zwaar je hem kunt doen ... zorg dat je de 8 herhaling net haalt

Je kan ook nog gaan chinnen voor je rug en biceps:D

droog ben je en nu spiermassa maken!

--

Laatst bewerkt:
8 X dat lukt me wel met die 12 kilo. Das balen, ik heb net die nieuwe gewichten gekocht, zijn ze al te licht. (ik heb het wel over curlen hè) Maar met crunches hè, hoe moet je die dan doen om maar net de 8 keer te halen, of had je het over die 8 keer met gewichten enzo?

@mean12: Jah klopt. Ik heb thuis ergens zo'n H-balk, dat ding zit in de garage, maar het optrekken wil niet lekker bij dat ding. (vanwege scherpe randen) hopelijk wil me pa daar zo'n stang aan lassen ofzo.

@Kazz Unit: Rondom me buik zit nog wel wat vet, helaas kan je daardoor me abs wat minder goed zien. (dat word geen cola/chips meer:P)

edit:
Kan je squatten met dumbbells in je handen in plaats van met een barbell? Ik bedoel, heeft het enigzins effect met 25 kilo van beide dumbbells.
Welke oefening is goed voor je borst? Een dumbbell fly? Of bench press met dumbbells? (is het bij het bench pressen essentieel dat je ellebogen onder je lichaam komen zegmaar?

chinnen aan de takken van de bomen, met dumbbells kan je ook squatten hoor en voor je borst idd fly's en dumbbell presses dan kan je met 25 kilo al wel ergens komen hoor;)

--

Laatst bewerkt:
Leuke foto's om binnen een jaar je progressie te meten.

--

Laatst bewerkt:
goede arm al voor je 14!

Bedankt:)

zoals gezegd goed vreten knul ;)

--

Laatst bewerkt:
Nu nog lid worden!

Terug