AndroidHealthClinic

Foto's van een beginneling

Wel genoeg slapen, ik heb er tijdens het trainen echt last van als ik dat niet gedaan heb.

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Gewoon veel eten en hard trainen, het was gewoon even anders gezegd

--

Laatst bewerkt:
mag ik vragen waarom je bij de nieuwe zon zwart blokje op je gezicht deot?

Bedankt:)

Trouwens, allemaal van die noobjes (Novice lui, hebben me 4'en en 1'en gegeven bij die foto:eek:) is het nou zo slecht dan? Ik bedoel, ik ben pas 14 enzo.

Ja het is slecht. Maar zie het niet als een aanval, maar als motivatie omdat je juist 14 bent. Je armen zijn gegroeid dat is duidelijk, gewoon door blijven trainen en eten.

Als je fotos plaatst, vraag je om commentaar. Dus accepteer het.

Goede progressie voor iemand van jou leeftijd.. hoe meer je je verdiept in de stof hoe beter je ook resultaten gaat boeken!

idd meer eten , hoe train je eig je rug enzo ?

--

Laatst bewerkt:
Veel eten man, zelfs je onderbroek zakt af :D

Ik train mijn rug d.m.v chins;) Nu ligt het een beetje stil, het bodybuilden, want de gewichten die ik heb zijn te licht, maar ik mag geen nieuwe gewichten kopen totdat ik van mijn fysiotherapeut hoor dat het niet schadelijk is voor mijn rug. Kunnen jullie trouwens een goed artikel vinden over bodybuilden, en of dat nadelige gevolgen heeft voor je rug. Maar met benchpressen enzo, dan kan je toch niet je rug beschadigen, omdat je op een bankje ligt? Mocht het geen probleem zijn voor mijn rug, dan ga ik trainingsmateriaal kopen.

ik had vroeger altijd last van me rug , nu is het over omdak mijn spieren versterkt zijn (ook in mijn onderrug)
Fitness is volgens mij niet schadeljik

ik ben namelijk naar de dokter geweest en hij legde me uitgebrijd uit dat:
-Je van intense training inde gym op jonge leeftijd je groeischijven niet stil
legt
-Dat proteine en creatine niet schadelijk zijn maar zelfs een gezonde invloed geven bij correcte dosis (creatine kan je ook in de apotheker halen moesten je ouders geen "troep" in je lijf willen)
-Dat prohormonen van india komen en dat er veel geldklopperij zit in comerciele merken zoals D-bol (waarom hij mij dat zegt weet ik ook niet , had er nog niet eens achtergevraagd :D)
-spuiten (hormoontjes) op correcte dosis heeft zijn voor en nadelen , iedereen heeft andere bijwerkingen of zelfs geen... (opmerkelijke dan zoals aandoening aan de lever..) maar je kan het best niet doen tot je 21 ben met spuiten , oraal mag al van 18+ (wat je onder mogen begrijpt ;) )
-water = de sleutel
-niet te intens , en laat je spieren goed rusten...

hiervoor heb ik voor een consultatie 21 euro betaald voor dit allemaal :D
hier krijg je het gratis ;) ik vond de uitleg van D-bol en india wel boeie :D

ik hoop dat je er wat mee bent..

--

Laatst bewerkt:
ik zou gewoon naar de gym gaan en niet thuis trainen..
Daar is alles wat je nodig hebt , + begeleiding +mensen die je leert kennen en die je tips kunnen geven of andersom...

mijn story:
eerst wat situps thuis , ik was eve dun als jouw met buikspieren
toen was ik zo dom om aftevalle voor nog hardere sixpac

toen eerst 4 maand getraind als kip zonder kop zonder natedenke voer mijn voeding
maand 5 op voeding gekeken + creatine en eiwitte
ik zit nu op 11 maand , achteraf spijtig dat ik die 4 eerste maanden niet om mijn voeding heb gegeven.. maarja ik ben ook nog maar 16

--

Laatst bewerkt:
ik had mijn eige beloofd om geen fotos meer te posten omdat het forum mij op dat vlak mij een beetje beu is :)
maar op aanvraag:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
das bulk fase
ik eet ongeveer 150 eiwitte per dag (extra op mijn normale voeding)
Ik neem nu ripped fuel om te cutten..
creatine in de bulk samen met mijn eige bulk shake:
200ml magere yughurt
300ml magere melk
1 banaan
eiwitte poeder met smaakje naar keuze
1bol ijs
lkkr veel suiker
pistasch nootje hier en daar
drupje honing
dit alles in de blender en zuipen die handel!

mijn schema is gwn zo:
Smorgens eiwitte eten zoals een eitje
in de speeltijd energie en een bussie melk ofzo
middag eten , meestal soppie van sgool + water en veel boterhammen
als ik thuis kom vreet ik me vol (gewone maaltijd)
voor training vraag ik meestal mijn moeder voor pasta (doet ze wel normaal , anders drink ik op de fitness een drankje met energie dat gelijk is aan 1 bord pasta)

Nu ga ik ripped worden door 1 uur cardio per training ongeveer... veel buik en biceps ... (voor aflijning)

Waarom ga jij ingodsnaam al cutten gek! Bulken als een mother****er en word huge

waarom ?
-omdat het zomer gaat worden en ik niet als een buff monster het strant op wil >> als je dat gay vind is dat uw zaak...

-omdat ik mijn symetrie wil zien , ik heb heb een rare kijk op mijn 'borst inkeping' en ik wil een sixpac die ik nog nooit heb gezien (wel een keer door het vet maar niet afgelijnt)

-omdat ik me te zwaar voel

-omdat ik daarna terug zwaar ga bulken de ganse winter door ?

-omdat ik nu eindelijk in de buiten lucht kan joggen met de vogeltjes en zonsopgang met frisse lucht door mijn teer longen.

-omdat het mijn zaak is ?

--

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven