AndroidHealthClinic

Foto's van een beginneling

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Koop dan maar inééns een powerrack erbij of waar gaat ge die bar anders opleggen.

--

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen (als je serieus bezig wilt gaan) zoek een sportschool of schaf een krachtbankje + halter en 100 kg aan gewichten aan.

Met alleen situps en andere bodyoefeningen kom je niet heel ver iig.
Heb je ook al een voedingsschema? ook niet onbelangrijk ;)

Succes iig met trainen, je bent jong dus alle tijd heb je!

:yes:

Idd probeer je zoveel mogelijk te verdiepen in eten, oefeningen enz. Maak een mooi plan en dan doorzetten. En dan komt het allemaal goed! Vind ook mooi om te lezen dat je de comments positief benadert daar kunnen anderen nog wat van leren. Succes!

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Nog meningen?:P

Je moet je niet druk maken om je vet, dat is gewoon belachlijk als je jouw lichaam bekijkt.

Je moet gaan squaten, squaten squaten squaten en eten alsof je laatste dag kan zijn dat je eet. En je moet ook nog zwaar gaan squaten. Dan komt het goed.

En om je een beete goede moed te geven, ik zie misschien wel een beetje progressie ja

ik had vroeger altijd last van me rug , nu is het over omdak mijn spieren versterkt zijn (ook in mijn onderrug)
Fitness is volgens mij niet schadeljik

ik ben namelijk naar de dokter geweest en hij legde me uitgebrijd uit dat:
-Je van intense training inde gym op jonge leeftijd je groeischijven niet stil
legt
-Dat proteine en creatine niet schadelijk zijn maar zelfs een gezonde invloed geven bij correcte dosis (creatine kan je ook in de apotheker halen moesten je ouders geen "troep" in je lijf willen)
-Dat prohormonen van india komen en dat er veel geldklopperij zit in comerciele merken zoals D-bol (waarom hij mij dat zegt weet ik ook niet , had er nog niet eens achtergevraagd :D)
-spuiten (hormoontjes) op correcte dosis heeft zijn voor en nadelen , iedereen heeft andere bijwerkingen of zelfs geen... (opmerkelijke dan zoals aandoening aan de lever..) maar je kan het best niet doen tot je 21 ben met spuiten , oraal mag al van 18+ (wat je onder mogen begrijpt ;) )
-water = de sleutel
-niet te intens , en laat je spieren goed rusten...

hiervoor heb ik voor een consultatie 21 euro betaald voor dit allemaal :D
hier krijg je het gratis ;) ik vond de uitleg van D-bol en india wel boeie :D

ik hoop dat je er wat mee bent..

Waaaaaarom in godsnaam zou je oraal wel van je 18 mogen en inject van je 21?????:)

Terug
Naar boven