AndroidHealthClinic

Foto's van een beginneling

Niks mis met melk, drink zelf 1.5 liter per dag :). Heerlijk

jeetje ik lees dit topic nu een beetje door, respect voor de motivatie en progressie, maar let a.u.b. beter op op school want dit taalgebruik (misbruik) gaat echt nergens meer over zo slecht.

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Om er effe wat positieve energie in te gooien:
Als ik om me heen kijk op school, zijn er niet veel kinderen (van mijn leeftijd) met een betere fysiek. Dus als je door blijft trainen vreten en slapen komt er zeker wat goeds uit!

Om er effe wat positieve energie in te gooien:
Als ik om me heen kijk op school, zijn er niet veel kinderen (van mijn leeftijd) met een betere fysiek. Dus als je door blijft trainen vreten en slapen komt er zeker wat goeds uit!

Precies, ik ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je ( MichaelSmink ) dat ik niet zo vroeg ben begonnen, maarjah dat is altijd achteraf gepraat :P :D

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
kijk das een leuk begin voor thuis al zal je er niet alle oefeningen op kunnen doen...

Wat een homegym zeg!

???

Ja ik wist niet hoe je zo'n ding noemde;)

--

Laatst bewerkt:
niet verkeerd. maar IMO heb je veel meer aan een BP-bankje of een squatrek... en iig natuurlijk dumbbells en barbell met een shitload aan gewichten:)

--

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Wat zijn dat voor ingekrimpte poses? Als je wilt posen, doe dan atleast een paar tutorials via youtube.

Ten 2e, ten opzichte van je vorige fotos zie ik bar weinig verschil, als je zou zeggen dat je afgevallen was had ik je ook geloofd.

Ik zou als doel nemen om die 'homegym' te ownen binnen een jaar, dat je alle mogelijke oefeningen met het heleblok gewichten doet.

En daarnaast ergens gaan squats, deadliften, rows regelen.

En flink gaan eten, en niet gaan 'clean' bulken. Gewoon eten wat je kan.

Edit: OH en train ook je obliques, for christs sake.

--

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven