AndroidHealthClinic

Foto's vet%: Spant men de buik hier aan?

Bezoekers in dit topic

Yes maar heb jaren niet getraind omdat ik altijd schouderissues had. Sinds 6 maanden weer bezig en veel serieuzer nu
 
Maandag word ik 39

Omdat je meer vet rond je organen hebt dan iemand van 20 zal je vp altijd wat hoger liggen. Ook al zie je er hetzelfde uit :P

Allemaal details, ik zou in jouw geval nog heel even doorcutten tot dat laatste vet onder je navel weg is.

Edit: Als je op jouw leeftijd die sixpack er volledig doorkrijgt mag je best trots op jezelf zijn IMO ;)
 
Ok helder thx
 
Haha thx. Ben al erg trots op het resultaat zover. Was 6 mnd geleden nog een hobbezak haha.

Edit: Vind het ergens ook jammer dat ik moet gaan bulken. Maar ja wil ook die spieren natuurlijk ;-). Mss wel handig niet te lang te wachten dan kan ik ook voor de zomervakantie in juni nog even cutten :-)
 
Ja ik ben eruit. Ik ga vanaf vandaag clean bulken eens proberen. 10% boven behoefte en ik eet sowieso al heel schoon.

Plan is tot 1 mei bulken en dan ws cutten tot half juni. Dan ga ik namelijk op vakantie :-)
 
Heb je ook een before foto?
 
Jep
PhotoEditor_20190126_114306889.jpg
 
Netjes hoor!
 
Thx!
 
Het begin is er!
 
Yes now it's time to grow :-)
 
Beetje off topic, maar wat denken jullie van bijgaande voedingsschema's (rust- en traindagen) om 10% te bulken?

Ter info: Ik train om de dag. Op rustdagen doe ik buikspierkwartiertje.
 

Bijlagen

  • Voedingsschema bulk 10% RUST.xlsx
    76,4 KB · Weergaven: 123
  • Voedingsschema bulk 10% TRAIN.xlsx
    76,6 KB · Weergaven: 129
Voedingsschema's alweer aangepast en mais eruit gehaald gezien de glycemische waarde:
 

Bijlagen

  • Voedingsschema no supps RUST.xlsx
    75,9 KB · Weergaven: 120
  • Voedingsschema no supps TRAIN.xlsx
    75,9 KB · Weergaven: 125
Wel oppassen dat je niet in de autistenval trapt ,
het blijft een hobby
 
Wat bedoel je precies?
 
Dat je er wel heel obsessief mee bezig bent...
GI van mais is wel wat hoger maar dit gaat echt geen impact hebben op je resultaat of je dat beetje mais nu wel of niet eet.
Probeer variatie te houden en ook te blijven genieten van je eten. Dan hou je het ook beter vol.
Te obsessief ermee bezig zijn kan ook tege je gaan werken dat je van alles "niet meer mag van jezelf" terwijl t geen ruk uitmaakt voor t resultaat.
 
OK helder, thx. Maar daar hoef je je niet druk over te maken, want ik vind vrijwel alles in mijn schema heerlijk om te eten (behalve mais ws!). Zit eigenlijk de hele dag uit te kijken naar mijn volgende maaltijd haha.

Verder wel een goed schema voor de bulk?
 
Macro's zien er prima uit.
Gewoon proberen en zien wat t doet.
 
Back
Naar boven